Στο επίκεντρο τα ομόφυλα ζευγάρια!
Το Pink Budapest Project της Humen Travel Tourism Association, κυκλοφόρησε το δεύτερο LGBTQ βίντεο, με σκοπό την αύξηση της δημοτικότητας της Βουδαπέστης σε LGBTQ τουρίστριες/τες σε όλο τον κόσμο.
Ενώ το 2018 απευθύνονταν κυρίως σε singles, φέτος ο στόχος τους είναι να προσεγγίσουν περισσότερα ζευγάρια. Είναι σημαντικό τα περισσότερα από είκοσι μέλη της ένωσης να παρέχουν στα άτομα που επισκέπτονται τη Βουδαπέστη εκπληκτικές εμπειρίες για να διατηρήσουν τη φήμη τους και να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους ταξιδιώτες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απαιτείται ένα ετήσιο βίντεο, το οποίο επιδιώκει να αυξήσει το ενδιαφέρον για την πόλη με εμφανίσεις του σε διάφορες πλατφόρμες που προορίζονται για την ομάδα-στόχο. Με βάση τα δεδομένα της καμπάνιας του περασμένου έτους, η προσέγγιση αυτή θα μπορούσε να μετρηθεί σε εκατοντάδες χιλιάδες.
Η Humen Travel Tourism Association ξεκίνησε πέρυσι το Pink Budapest Project σε συνεργασία με δώδεκα τουριστικές επιχειρήσεις στη Βουδαπέστη. Στη συνέχεια έθεσε ως στόχο την προώθηση της Βουδαπέστης ως LGBTQ προορισμού, καθώς και την προβολή των παρεχόμενων υπηρεσιών που καλωσορίζουν τα μέλη της LGBTQ κοινότητας. Η συμμετοχή από άποψη επιχειρήσεων έχει διπλασιαστεί από τότε. Αυτό δείχνει ότι είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας στη Βουδαπέστη να φτάσουν σε ομάδες-στόχους που αποτελούν ποιοτικούς ταξιδιώτες και είναι ευγνώμονες για οποιεσδήποτε θετικές χειρονομίες προς αυτές· σε αυτή την περίπτωση, οι επιχειρήσεις αυτές στρέφονται σήμερα προς LGBTQ προσφορές στη Βουδαπέστη.
Οι LGBTQ ταξιδιώτισσες/ες είναι γνωστό ότι ταξιδεύουν περισσότερο από τον μέσο όρο, ενώ τα ταξίδια τους διαρκούν περισσότερο, προτιμώντας ξενοδοχεία, εστιατόρια και τουριστικές υπηρεσίες που είναι φιλικές προς την LGBTQ κοινότητα. Ως εκ τούτου, δεν πρέπει να εκπλήσσει το γεγονός ότι η Βουδαπέστη, δικαιούται να πάρει ένα κομμάτι αυτού του τμήματος του τουρισμού, που παράγει περισσότερα από 1.000 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως.