Το Twitter επανασχεδιάστηκε και υπάρχουν άνθρωποι που εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τη λέξη «gay» για να διαμαρτυρηθούν γι ‘αυτό εν έτη 2017.
Το update στις εφαρμογές iOS και Android, στον ιστότοπο και στην υπηρεσία TweetDeck του κοινωνικού δικτύου περιλαμβάνει νέες γραμματοσειρές, πιο έντονους τίτλους, κυκλικές εικόνες προφίλ και νέα μενού.
Οι αλλαγές αφορούν στα παρακάτω:
– Επανασχεδιασμός της γραμματοσειράς με πιο έντονα γράμματα τους τίτλους των επικεφαλίδων
– Το περίγραμμα των εικόνων του προφίλ γίνεται κυκλικό
– Εμφανίζεται μια νέα ενότητα προφίλ στο iPhone, που θα βρείτε πατώντας στην εικόνα προφίλ σας στην επάνω αριστερή γωνία της εφαρμογής, αντί στη γραμμή στο κάτω μέρος
– Εμφανίζεται μια φούσκα διαλόγου αντί για το καμπύλο βέλος για να απαντήσετε σε κάποιον και έχουν γίνει μικρές αλλαγές στα εικονίδια επανάκλησης
– Ζωντανές ενημερώσεις για retweet και μέτρηση των likes, για να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε σε πραγματικό χρόνο σε εφαρμογές για κινητά
– Αλλαγή στον τρόπο εμφάνισης των tweets με εικόνες, όπου ανοίγουν σε πλήρη οθόνη
Το redesign καθιστά στην εφαρμογή “ελαφρύτερη, πιο γρήγορη και ευκολότερη στη χρήση» όπως δήλωσε ο Grace Kim, επικεφαλής έρευνας και σχεδιασμού των χρηστών του Twitter.
Καθώς το #NewTwitter άρχισε να επεκτείνεται κάποια άτομα άρχισαν να διαμαρτύρονται και να αντιτίθενται στη νέα σχεδίαση, ενώ ένα μέρος αυτών χαρακτήρισε το νέο σχεδιασμό “gay” .
Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. Ο ιστότοπος παρακολούθησης κοινωνικών μέσων NoHomophobes αναφέρει κατά μέσο όρο 15.000 χρήσεις της φράσης «no gay» σε μια εβδομάδα. Το “Fagot” χρησιμοποιήθηκε περίπου 30.000 φορές, «no homo» περίπου 27.000 φορές και «dyke» περίπου 10.000 φορές σε μια εβδομάδα.
Έτσι, επειδή απ’ ότι φαίνεται χρειαζόμαστε μια υπενθύμιση, για το τι σημαίνει η λέξη “gay” στην πραγματικότητα πάμε να δούμε: