Η Αλίκη μετά τη «χώρα των θαυμάτων» έκανε και δεύτερο βιβλίο πίσω με τίτλο «πίσω από τον καθρέφτη». Πόσοι από μας τολμάμε να πάμε πίσω από τον καθρέφτη ξεπερνώντας τη ναρκισσιστική αντανάκλασή μας σε αυτό;
Συγγνώμη φίλε, αλλά η ζωή δεν είμαι άσπρο ή μαύρο. Γνωρίζω από πρώτο χέρι πως έχεις ως gay πολλάκις κακοποιηθεί και εξευτελιστεί. Η μαγκιά σου όμως είναι στο να μην αφήσεις το θυμό να κυριαρχήσει στη λογική σου και να την καθοδηγήσει σε μονοπάτια της γραφικής τρελής. Και σου μιλάω εκ πείρας, όχι θεωρητικά.
Ένας straight άντρας έχει κάθε δικαίωμα να ενοχληθεί από το επίμονο καμάκι σου, όπως μια γυναίκα που της πιάνουν αδιάκριτα τον κώλο άγνωστοι. Η σεξουαλική ταυτότητα δεν δικαιολογεί το να την επιβάλεις σε όλο τον κόσμο γύρω σου. Θα μου πεις, «μα oι straight την επιβάλλουν παντού». Ναι, και; Πώς θα κάνεις τη διαφορά αν ως gay οικειοποιείσαι τους όρους του βλαχόμαγκα που κατακρίνεις; Ποιο είναι το άλλοθι σου; Το ότι είσαι καταπιεσμένη μειονότητα; Καταπιεσμένες μειονότητες είμαστε όλοι μας σε κάποιον τομέα της ζωής μας, σεξουαλικό, εργασιακό, δεν ξέρω τι άλλο. Τι σημαίνει αυτό; Πώς θα το παίξεις, όπως οι Εβραίοι, που αφού αποδεκατίστηκαν από το Ολοκαύτωμα πήραν την εκδίκησή τους σφάζοντας Παλαιστίνιους στο Ισραήλ; Προβολή του τραύματός σου και επανάληψη του βιασμού σου με θύμα κάποιον άλλο;
Πιστεύω πως σεξουαλικά μιλώντας, όλοι μας εν δυνάμει είμαστε τα πάντα και μπορεί σε κάποιο σημείο της ζωής μας να κάνουμε τα πάντα. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ο άλλος είναι έτοιμος για τα πάντα. Ο καθένας έχει τα κουτάκια ασφαλείας του. Το να τα παραβιάζεις με δικαιολογητικό τη δική σου καταπίεση και την έκφραση ελευθερίας, δικαιολογεί οποιονδήποτε να σε χαρακτηρίσει αρνητικά.
Ξέρω εκ των προτέρων ότι οι μισοί από τους αναγνώστες του κειμένου θα φριζάρουν το μαλλί τους από εξαλλοσύνη με αυτά που γράφω. Ε, ας πάνε μετά στο κομμωτήριο να τα ισιώσουν. Βαρέθηκα να συνδιαλέγομαι με όρους κομμωτηρίου, όπως εδώ και χρόνια κάνει το gay ακτιβιστικό κίνημα στην Ελλάδα. Με τον ίδιο τρόπο που βαριέμαι την πολιτική ορθότητα. Όμως εσύ, τι δικαίωμα θεωρείς πως έχεις να γελάς και κοροϊδεύεις μια χοντρή μεσήλιξ αδελφή που στην πέφτει, ενώ ταυτόχρονα, χαρακτηρίζεις τον straight που δε σου κάθεται και ακόμα χειρότερα, το μεταφράζεις σε επίθεση; Η μοναδική επίθεση που γίνεται εδώ και το όποιο μπουνίδι είναι ανάμεσα σε σένα και τα μούτρα σου. Δεν είναι όλοι έτοιμοι και δεν έχουν όλη την όρεξη να δεχτούν το πετάρισμα σου σαν Μάγια η Μέλισσα πάνω στη φαντασίωσή σου με τον πούτσο τους. Και είσαι ανήθικος και χειρότερος από τους επικριτές σου, όταν μετά τους λοιδορείς για αυτό. Το να χειραγωγείς σεξουαλικές κατευθύνσεις και να στοχοποιείς ανθρώπους επειδή δεν μοιράζονται τις δικές σου σε καθιστά Ισραηλίτη απέναντι στους Παλαιστίνιους και σου αφαιρεί κάθε δικαίωμα λόγου. Το φλερτ και το καμάκι και η πλάκα έχουν τον ίδιο κώδικα και τα ίδια όρια σε όλα τα φύλα και τις σεξουαλικές προτιμήσεις. Δε σου είπα να το βουλώσεις αλλά μερικές φορές ο σεβασμός επιβάλλει να το βουλώσεις και να μάθεις, ότι αν θες να σε σέβονται ξεκινάς από το να μάθεις να σέβεσαι. Σε όλες τις εκφράσεις του σεβασμού.
Παλιομοδίτης; Συντηρητικός; Όχι. Απλή αυτογνωσία από χοντράδες που έχω κάνει κι εγώ. Μου είναι πάρα πολύ ενοχλητική η εικόνα ενός straight ζευγαριού που φιλιέται έτοιμο να γαμηθεί μέσα στο μετρό. Έχει κάθε δικαίωμα κι ο άλλος να του είναι εξ’ ίσου ενοχλητική η δική μου ανάλογη εικόνα. Δεν είναι θέμα διακρίσεων, είναι θέμα αισθητικής και τρόπων και συνύπαρξης. Δικαίωμα σου να σε καβλώνουν τα straight αγόρια επειδή πάντα μας καβλώνει ότι δεν μπορούμε να έχουμε, δικαίωμά τους να σε ενοχλούν. Το να στοχοποιείς όμως κάποιον που δε σου κάθεται ή σου λέει «παράτα μας, του γάμησες τη μάνα» σαν ομοφοβικό, καθιστά εσένα straightοφοβικό και αποδεικνύει την ανικανότητά σου συνύπαρξης και το βόλεμα σου να ζεις σε καθεστώς γκετοποίησης δημιουργημένο από σένα.