Το Pantene λανσάρει την καμπάνια #ΗairHasNoGender, φέρνοντας στο προσκήνιο 5 queer άτομα, μέλη της ελληνικής ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που μοιράζονται υπερήφανα τις δικές τους ιστορίες και μιλούν για ενδυνάμωση και ορατότητα αναφερόμενα στα εντυπωσιακά, λαμπερά μαλλιά τους.
https://www.youtube.com/watch?v=Aj5Sk8yRbRw&t=5s
Σύμφωνα με διεθνή έρευνα που πραγματοποίησε το Pantene το 2017, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Γέιλ, τα μαλλιά παίζουν καθοριστικό ρόλο στην αυτοεκτίμηση και αποτελούν σημαντική προέκταση και έκφραση της ταυτότητας κάθε ατόμου. Ο αντίκτυπος που έχουν τα μαλλιά στην ψυχολογική και συναισθηματική ισορροπία του ατόμου είναι τόσο ισχυρός που συχνά ξεφεύγει από το πλαίσιο της εξωτερικής εικόνας. Αυτή η διαπίστωση βρίσκει ακόμη συχνότερη εφαρμογή στα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, όπου τα μαλλιά συχνά αποτελούν το πρώτο στάδιο σε ζητήματα coming out, αυτοπροσδιορισμού, φυλομετάβασης, προσωπικής ενδυνάμωσης κ.λπ.
Από την άλλη, συχνά διαπιστώνονται στην κοινωνία διακρίσεις, προκαταλήψεις ακόμη και misgendering που συνδέονται με την εικόνα, ενώ τα στερεότυπα που κάνουν λόγο για “αντρικά” και “γυναικεία” μαλλιά, “αντρικά” και “γυναικεία” κουρέματα, τόσο στους επαγγελματικούς χώρους περιποίησης μαλλιών όσο και έξω από αυτούς, παραμένουν κραταιά.
Μέσα από τις 5 παρακάτω ιστορίες που με ειλικρίνεια και θάρρος μοιράζονται τα 5 άτομα που πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια – τομή για τα ελληνικά διαφημιστικά δεδομένα, το Pantene, περήφανος υποστηρικτής της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και των διεκδικήσεών της δηλώνει πως “Ο,ΤΙ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ”.
Παράλληλα, το λανσάρισμα της καμπάνιας συμπίπτει με την επαναλειτουργία της Γραμμής Ψυχολογικής Στήριξης “11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ”, της οποίας το Pantene και η P&G είναι περήφανοι χορηγοί.
Η υπηρεσία που κέρδισε την εμπιστοσύνη οικογενειών, εκπαιδευτικών, επίσημων φορέων και στάθηκε δίπλα στα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα καθ΄ολη τη διάρκεια της λειτουργίας της, περνά στην επόμενη φάση του σχεδιασμού της, χάρη στη δωρεά της εταιρείας Procter & Gamble του Pantene.
Το “11528 – ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ” λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή (12:00 – 18:00) με τις ίδιες υπηρεσίες συμβουλευτικής, ψυχοκοινωνικής και ψυχολογικής στήριξης και παρέμβασης στην κρίση. Τόσο οι τηλεφωνικές όσο κι οι τηλεματικές κλήσεις τηρούν τις αρχές δεοντολογίας και είναι εμπιστευτικές κι ανώνυμες.
Οι ιστορίες