Ένα gay ζευγάρι πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια της αλυσίδας ξενοδοχείων Ηilton, που φιλοξενείται στο περιοδικό Travel + Leisure. Στη εν λόγω αφίσα παρακολουθούμε δύο άντρες να περνούν ευχάριστα στο κρεβάτι ενός ξενοδοχείου.
Σχολιάζοντας την κίνηση αυτή, ο όμιλος ξενοδοχείων δήλωσε: “Είμαστε υπερήφανοι να απεικονίζουμε και να παρουσιάζουμε την ποικιλομορφία των επισκεπτών μας στη διαφήμιση μας.”
Το περιεχόμενο της αφίσας προκάλεσε την αντίδραση του οργανισμού American Family Association, ο οποίος τα έβαλε τόσο με τον όμιλο Ηilton, όσο και με το περιοδικό. Απάντησε δε στη διαφήμιση με ένα σύνθημα πάνω σε φωτογραφία ενός ξενοδοχείου της αλυσίδας και αναφέρει “Το Hilton σόκαρε τους αναγνώστες με την τοποθέτηση ολοσέλιδης διαφήμισης με πρωταγωνιστές δύο άνδρες στο κρεβάτι – μαζί. Αν είχε διαφημιστεί με δύο άνδρες να παίζουν τένις ή γευματίζουν μαζί θα ήταν λογικό. Το Travel + Leisure δεν είναι gay περιοδικό που αποστέλλεται απευθείας σε σπίτια ομοφυλοφίλων και βρίσκεται σε πολλούς δημόσιους χώρους όπως ιατρεία και αίθουσες αναμονής”.