Οι ομοφοβικοί έχουν εξοργιστεί για ακόμη μια φορά λόγω μιας σύντομης ΛΟΑΤΚΙ+ εκπροσώπησης στην τηλεόραση. Αυτή τη φορά, οι αντιδράσεις προκλήθηκαν μετά από μια διαφήμιση της Volkswagen στην οποία εμφανίστηκε ένα λεσβιακό ζευγάρι για κυριολεκτικά ένα δευτερόλεπτο.
Η αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ χριστιανική οργάνωση One Million Moms (OMM) καταδίκασε τη διαφήμιση της Volkswagen λόγω της σύντομης παρουσίασης του λεσβιακού ζευγαριού. Στη διαφήμιση το ζευγάρι φαίνεται να φεύγει από το γάμο του χέρι-χέρι πριν μπει στο αυτοκίνητο -που γράφει «Just Married» – και πριν φύγουν δίνουν ένα φιλί.
Η διαφήμιση της Volkswagen κυκλοφόρησε αρχικά κατά τη διάρκεια του Super Bowl του 2024 και έδειχνε την εξέλιξη των οχημάτων της εταιρείας από το 1949 έως σήμερα. Στην ανακοίνωσή της, η OMM ανέφερε ότι ο γίγαντας των αυτοκινήτων θα πρέπει να «ντραπεί για την προσπάθεια κανονικοποίησης της αμαρτίας» και για την «απώθηση συντηρητικών πελατών». Και μάλιστα χαρακτήρισαν την ομοφυλοφιλία ως «αφύσικη».
«Η Volkswagen χρησιμοποιεί τη διαφήμισή της για να υποβάλει τις οικογένειες στην παρακμή των πολιτιστικών ηθών και αξιών, ενώ υποτιμά την ιερότητα του γάμου και προσπαθεί να επαναπροσδιορίσει την οικογένεια.
«Παρόλο που η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη, αυτή η διαφήμιση προωθεί την ατζέντα των ΛΟΑΤΚΙ. Ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι η αμφιλεγόμενη διαφήμιση προβάλλεται όταν είναι πιθανό να παρακολουθούν τηλεόραση παιδιά», έγραψαν. Η OMM υποστήριξε επίσης ότι η διαφήμιση έχει επίσης στοχεύσει σε «ανυποψίαστα νεαρά ακροατήρια» που παρακολουθούν το Disney+.
Επικαλέστηκαν ένα εδάφιο της Αγίας Γραφής της Καινής Διαθήκης που λέει: «Εξαιτίας αυτού, ο Θεός τους υπέταξε σε αισχρές επιθυμίες. Ακόμη και οι γυναίκες τους αντάλλαξαν τις φυσικές σεξουαλικές σχέσεις με αφύσικες. Κατά τον ίδιο τρόπο και οι άνδρες εγκατέλειψαν τις φυσικές σχέσεις με τις γυναίκες και φλέγονταν από πόθο ο ένας για τον άλλον».
Η OMM ενθάρρυνε στη συνέχεια τους οπαδούς της να υπογράψουν μια αίτηση που απαιτούσε από την εταιρεία να αφαιρέσει την προοδευτική διαφήμιση. Υποστήριξαν ότι έχουν ήδη συγκεντρώσει πάνω από 13.000 υπογραφές μέχρι σήμερα.
Οι αντιδράσεις αυτές έρχονται εν μέσω ενός ομοφοβικού και τρανσφοβικού μποϊκοτάζ σε εταιρίες που συμπεριλαμβάνουν ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα στη διαφήμισή τους.
Τον Απρίλιο, η τρανς influencer Dylan Mulvaney συνεργάστηκε με τη Nike με μια μόνο πληρωμένη ανάρτηση στην οποία φορούσε ένα κολάν και ένα αθλητικό σουτιέν της εταιρίας. Τόσο η TikToker όσο και η μάρκα αντιμετώπισαν χυδαίες αντιδράσεις για τη συνεργασία.
Η Nike, ωστόσο, δεν έκανε πίσω και συνέχισε να στηρίζει τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.