Για μια ακόμη φορά, η ακροδεξιά χριστιανική οργάνωση One Million Moms (OMM) στοχοποίησε την εταιρία κοσμημάτων Pandora για μια κουήρ διαφήμιση.
Η αντι-ΛΟΑΤΚΙ+ οργάνωση δημοσίευσε πρόσφατα μια αίτηση, ζητώντας από τους υποστηρικτές της να υπογράψουν αν συμφωνούν ότι η διαφήμιση, που κυκλοφόρησε από την Pandora στο πλαίσιο της εκστρατείας «Be Love» της μάρκας, είναι «ακατάλληλη».
«Η εταιρεία κοσμημάτων Pandora, μέσω των φιλελεύθερων διαφημιστικών επιλογών της, προσπαθεί να κανονικοποιήσει τον ΛΟΑΤΚΙ τρόπο ζωής», αναφέρεται στην αίτηση, που κυκλοφόρησε στις 30 Οκτωβρίου. «Ένα πρόσφατο διαφημιστικό σποτ της Pandora, “Radiate it. Initiate it. Accept it. Expect it. Be love.”, περιλαμβάνει ένα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι, δύο αδελφές και ένα λεσβιακό ζευγάρι που αγκαλιάζεται, τραγουδά και αγγίζεται».
Αν και η One Million Moms περιγράφει τη διαφήμιση ως «πρόσφατη», στην πραγματικότητα κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο για να συμπέσει με την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Με διάρκεια λιγότερο από δύο λεπτά, το σποτ παρουσιάζει τις τραγουδίστριες Chloe και Halle Bailey να τραγουδούν μια διασκευή της επιτυχίας «To Love Somebody» των Bee Gees του 1967. Πλάνα από τις αδελφές να τραγουδούν σε ένα χωράφι παρεμβάλλονται με σκηνές των μοντέλων Sasha Pivovarova, Aviana McClish, Thara, Jocelyn Corona και Colin Alexander. Η McClish και ο Alexander, που είναι ζευγάρι στην πραγματική ζωή, είναι οι μόνοι που φαίνονται ξεκάθαρα να φιλιούνται, αν και η Corona φαίνεται να χαϊδεύει το πρόσωπο ενός άλλου μοντέλου που παρουσιάζεται με κοντά κομμένα ροζ μαλλιά.
Η διαφήμιση είναι σίγουρα λιγότερο ΛΟΑΤΚΙ+ από το τελευταίο σποτ της Pandora που εξαγρίωσε την One Millions Moms. Η διαφήμιση, που κυκλοφόρησε τον Οκτώβριο του 2023, περιλάμβανε ένα λεσβιακό ζευγάρι να αγκαλιάζεται και, σε ένα ευρύ πλάνο, να φιλιέται. (Η OMM χρειάστηκαν μόλις τέσσερις μήνες για να ξεκινήσει μια αίτηση κατά της προηγούμενης διαφήμισης, σε σύγκριση με τους πάνω από οκτώ μήνες που τους πήρε για να παρατηρήσουν ότι το διαφημιστικό «Be Love» υποτίθεται ότι διέφθειρε τα παιδιά τους).
Αλλά κρίνοντας από την αίτηση της OMM, θα νόμιζε κανείς ότι το σποτ «Be Love» περιείχε ένα ολόκληρο λεσβιακό φεστιβάλ. Η ομάδα επικαλείται τη γραφή και περιγράφει το περιεχόμενο της διαφήμισης ως «σεξουαλική διαστροφή».
«Η Pandora πετάει απροκάλυπτα την ομοφυλοφιλία στα μούτρα του θεατή με το λεσβιακό ζευγάρι», αναφέρει η αναφορά. «Η Pandora θα πρέπει να αποφύγει να στοχεύει να ικανοποιήσει ένα μικρό ποσοστό καταναλωτών, διώχνοντας παράλληλα τους συντηρητικούς πελάτες- ωστόσο, φαίνεται ότι η εταιρεία θέλει να ξεκαθαρίσει τη θέση της σε αυτό το αμφιλεγόμενο θέμα, αντί να παραμείνει ουδέτερη στον πολιτιστικό πόλεμο».
Η OMM σημειώνει ότι ενώ ανησυχεί ότι η διαφήμιση προωθεί «τη ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα», ανησυχεί ιδιαίτερα για το γεγονός ότι «αυτή η διαφήμιση προβάλλεται όταν είναι πιθανό να την παρακολουθούν παιδιά».
Η αίτηση, η οποία έχει συγκεντρώσει πάνω από 11.000 υπογραφές, ζητά από τους υποστηρικτές να στείλουν το μήνυμα στην Pandora ότι «δεν αγοράζουν» την υποτιθέμενη «κοινωνική ατζέντα της μάρκας που προωθεί τον ΛΟΑΤΚΙ τρόπο ζωής» και ότι δεν θα υποστηρίξουν τη μάρκα όσο αυτή «προβάλλει διαφημίσεις με ομόφυλα ζευγάρια».