Το Antivirus έλαβε χθες μία καταγγελία από γκέι ζευγάρι, που στοχοποιήθηκε και δέχτηκε άνιση μεταχείριση σε beach bar της Χαλκιδικής. Δύο άνδρες, ένας που είπε ότι είναι ο ιδιοκτήτης του, κι ένας άλλος που είπε ότι εργάζεται στο λιμενικό, υπέδειξαν με “επιθετικό τόνο” και με “τσαμπουκαλίδικο” ύφος στο ζευγάρι να “μαζευτεί”.

Το ζευγάρι ζήτησε να διατηρήσει την ανωνυμία του για ευνόητους λόγους ασφαλείας, υπογραμμίζοντας ότι “θα επιθυμούσαμε τη δημοσίευσή του -κειμένου- από τη σελίδα του περιοδικού σας, μιας κι έχουμε δει αντίστοιχες δημοσιεύσεις, που συμβάλλουν στην ανάδειξη και τη δημόσια καταπολέμηση κάθε τέτοιου περιστατικού.”

Διαβάστε όσα εμπιστεύτηκε το ζευγάρι στο Antivirus:

Την Κυριακή 21/8/22 βρεθήκαμε ως γκέι ζευγάρι στο Aloha beach bar στα Μυκονιάτικα της Νέας Καλλικράτειας Χαλκιδικής. Προφανώς, όντας ζευγάρι, απολαμβάναμε τη θάλασσα έχοντας ταυτόχρονα τις τρυφερές μας στιγμές, όπως άλλωστε και πολλά στρέιτ ζευγάρια γύρω μας.

Μετά όμως από αρκετές ώρες παρουσίας μας στο bar, και ενώ όλα έδειχναν να κυλούν φυσιολογικά, άξαφνα, καθώς βρισκόμασταν μέσα στη θάλασσα, αντιληφθήκαμε έναν άνδρα να μας καλεί επίμονα και με επιθετικό τόνο “να πάμε λίγο έξω για να μας πει”. Αμέσως, υποψιαστήκαμε ότι ίσως ερχόμασταν αντιμέτωποι με ομοφοβική συμπεριφορά, επομένως αρνηθήκαμε για αρχή. Βλέποντας βέβαια ότι το συνεχίζει, αποφασίσαμε να βγούμε και να ρωτήσουμε τι ακριβώς ήθελε από εμάς. Εκείνος αρνούνταν να μας το πει στην παραλία, ενώπιον των άλλων λουόμενων-πελατών, και μας ζήτησε να τον ακολουθήσουμε ακόμη πιο “έξω”. Εξυπακούεται ότι δε συγκαταθέσαμε να απομονωθούμε με έναν άγνωστο και του είπαμε πως ό,τι έχει να μας πει να το πει εκεί μπροστά, γιατί δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε ή για το οποίο να απολογηθούμε. Τον καλέσαμε, λοιπόν, να μας φανερώσει την ιδιότητα με την οποία διαταράσσει την ησυχία μας.

Τότε εντέλει μας αποκάλυψε ότι είναι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού και μας διέταξε “να μαζευτούμε, γιατί γύρω έχει μικρά παιδιά και οικογένειες”. Επικαλέστηκε, επίσης, ότι έχουν γίνει παράπονα για τις τρυφερές στιγμές μας (αγκαλιές και φιλιά) από τουλάχιστον 10 πελάτες, κάτι όμως που εμείς προσωπικά δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε, γιατί κανένα άλλο άτομο δεν εξέφρασε ανοιχτά προς εμάς κάποια δυσαρέσκεια όλες αυτές τις ώρες και επίσης, αφού ο ιδιοκτήτης ήταν τόσο σίγουρος για τους υπόλοιπους πελάτες του, γιατί επέμενε να μας μιλήσει μακριά από εκείνους; Όταν εμείς αντιτάξαμε την αυτονόητη ερώτηση, δηλαδή γιατί τα στρέιτ ζευγάρια, που ομολογουμένως υπήρχαν τριγύρω κάνοντας τα ίδια ακριβώς πράγματα, δεν έλαβαν αντίστοιχη μεταχείριση, εμφανίστηκε ένας δεύτερος άνδρας. Ο συγκεκριμένος, με τόνο που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε “τσαμπουκαλίδικο” και χωρίς καμία απολύτως διάθεση να μας επιτρέψει να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας, ισχυρίστηκε ότι είναι μέλος του λιμενικού, δείχνοντας πολύ φευγαλέα μια αμφιλεγόμενη ταυτότητα, τα στοιχεία της οποίας δεν προλάβαμε να δούμε, μας ανακοίνωσε ότι οι πράξεις μας συνιστούν “προσβολή δημοσίας αιδούς” και ότι μπορεί να μας συλλάβει, “αν δε μαζευτούμε”.

Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε ότι το “μαζευτείτε”, που ειπώθηκε από αμφότερους, δεν ξεκαθαρίστηκε ποτέ εάν σήμαινε να παραμείνουμε σταματώντας την όποια τρυφερότητα έκριναν οι ίδιοι ανάρμοστη ή να φύγουμε από το μαγαζί. Εμείς πάντως επιλέξαμε αμέσως το δεύτερο, γιατί θεωρήσαμε πως η φυσικότητα και η ασφάλειά μας είχαν πλέον διακυβευτεί. Πόσο μάλλον όταν οι δύο αυτόκλητοι εγγυητές της “τάξεως και της ηθικής” απομακρύνθηκαν μεν, αλλά συνέχισαν να μας κοιτούν επίμονα μιλώντας στα τηλέφωνά τους, οπότε εμείς νιώσαμε ιδιαίτερη ανασφάλεια και για το τι θα μπορούσε να μας περιμένει εκτός μαγαζιού.

Κατά τη διάρκεια της όλης σκηνής, οι γύρω πελάτες παρέμεναν σιωπηλοί, όμως μετά τη λήξη της δύο γυναίκες μας πλησίασαν και μας εξέφρασαν τη συμπαράσταση και την αλληλεγγύη τους, παράλληλα με τη δυσαρέσκειά τους απέναντι στο μαγαζί για το συμβάν. Τις ευχαριστούμε για αυτό. Δηλώνουμε, τέλος, πως εμείς προβαίνουμε στην κοινοποίηση του συμβάντος, επειδή δε θα θέλαμε κανένα άλλο άτομο, ζευγάρι κ.ο.κ. να υποστεί ρατσιστική διάκριση στο εν λόγω, και σε αντίστοιχα με αυτό, περιβάλλοντα. Οφείλουμε να γνωρίζουμε ποιοι χώροι είναι ασφαλείς και ποιοι όχι για όλους ανεξαιρέτως και να προβληματιζόμαστε για το κατά πόσο οι αστυνομικές αρχές του τόπου, που στη συγκεκριμένη περίπτωση εκπροσωπούνται από τον φερόμενο ως “λιμενικό”, μεριμνούν για την ισοτιμία όλων των πολιτών και δεν την ερμηνεύουν κατά το δοκούν ανάλογα με προσωπικές ή οικονομικές τους συμπάθειες. 

Το Antivirus επικοινώνησε με το Aloha Beach Bar. Το άτομο που απάντησε ανέφερε ότι δεν ήταν παρών στο συγκεκριμένο περιστατικό, οπότε δεν μπορεί να κάνει κάποιο σχόλιο.

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ξερναω με κάθε είδους PDE’s δηλαδή δημόσια σαλιαρισματα είτε γκέι είτε στρέιτ, οπότε και εγώ με τον σύντροφό μου να ήμουν εκεί θα ζητούσαμε να τους μαζέψουνε. Πάντως κρατήστε και μικρό καλάθι για τα κίνητρα του περιστατικού καθώς μαίνεται υπόγειος πόλεμος μεταξύ των beach bar της περιοχής.

  2. Η Ελλάδα είναι Δημοκρατία . Οι δημοκρατίες δεν στηρίζονται στην επιβολή της θέλησης της πλειοψηφίας στις μειοψηφικές κοινότητες γιατί κάπως έτσι ξεκινά η παρερμηνεία και καταλήγουμε σε αυταρχικά καθεστώτα. Στο 2022 μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα και προστασία σε μειονότητες που έχουν συστηματικά κακοποιηθεί, έχουν υποστεί διακρίσεις λόγω θρησκείας, ιδεολογίας, σεξουαλικής ταυτότητας, ηλικίας, φυλής, φύλου. Το να σε διώχνουν από ένα δημόσιο χώρο με τσαμπουκά είναι σοβαρά προβληματική πράξη και αντίκειται στην ελευθερία του ατόμου η οποία προστατεύεται από το ίδιο το Σύνταγμα εφόσον δεν καταπατούνται δικαιώματα άλλων ανθρώπων. Εάν θεωρείται η αγκαλιά ή το φιλί μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου καταπάτηση των δικαιωμάτων των άλλων ανθρώπων τότε καλώς συνεχίζουμε να μιλάμε για διακρίσεις και ρατσισμό που ονομάζεται ομοφοβία και δεν το κατεβάζει η γκλάβα μας.

  3. Δεν μπορώ να ξέρω κατά πόσο όντως δέκα πελάτες διαμαρτυρήθηκαν αλλά ότι βρέθηκαν μόλις δύο γυναίκες (και κανένας άνδρας ) να υποστηρίξει το ζευγάρι είναι για μένα δηλωτικό ότι κάποιοι ίσως μάλλον διαμαρτυρήθηκαν. Η γνωστή ένοχη σιωπή σε τέτοια περιστατικά που όλοι βλέπουν αλλά δεν παίρνουν θέση. ( Πως να πάρουν αφού κάποιοι μπορεί και να τα δημιούργησαν και έβλεπαν ότι μπορούν να διώξουν το ζευγάρι με τη βοήθεια των τσαμπουκάδων). . Αν μάλιστα τους ρωτήσεις όλους αυτούς αν είναι ομοφοβικοί θα σου πουν ότι φυσικά και δεν είναι ομοφοβικοί και δεν τους νοιάζει τι κάνει ένα gay ζευγάρι στο κρεβάτι του. Το ότι βλέπουν όμως τι μπορεί να κάνει στο κρεβάτι του ένα gay ζευγάρι από ΄΄ενα φιλί και μία αγκαλιά είναι που τους χαλάει και τους διαψεύδει το αφήγημα αυτό που χρόνια ακούμε.
    Δύο σημεία είναι θλιβερά σε όλη την υπόθεση : η γνωστή και επικίνδυνη χρήση του τσαμπουκά στην Ελλάδα που παίρνει συνεχώς διαστάσεις στα τουριστικά μέρη και η αποδοχή του από όλους μας μέχρι να γίνει κάτι ακραίο και μετά όλοι κρύβονται.
    Το δεύτερο αυτή η ομερτά από τον “προοδευτικό, μη ομοφοβικό ” κόσμο που δεν είδε και δεν ξέρει τίποτα.

  4. Παμε ολοι μια ωραια κριτικη του μαγαζιου στο google τωρα, προτρεψτε κι άλλους να κανουν.

Comments are closed.