Παρά το tweet που έκανε τον γύρω του κόσμου και έγινε viral, δυστυχώς η Barbie δεν έχει κοπέλα και δεν είναι (απ’ όσο γνωρίζουμε ως τώρα) μέλος της ΛΟΑΤ+ κοινότητας.

Τη Δευτέρα (11 Ιανουαρίου), μία κουήρ χρήστρια του Twitter δημοσίευσε ότι μόλις έμαθε ότι: «Η BARBIE ΕΧΕΙ ΚΟΠΕΛΑ!»

Το tweet, το οποίο έχει ήδη αναδημοσιευτεί σχεδόν 15.000 φορές, δείχνει μια εικόνα της Barbie με μια άλλη κούκλα. Και οι δύο φορούν μπλουζάκια που γράφουν «love wins», μαζί με ένα αποτέλεσμα της Google για μια ιστορία του 2017, που ισχυρίζεται ότι η Mattel είχε δώσει στην «Barbie την πρώτη της κοπέλα».

Δυστυχώς, όμως, η Barbie δεν έκανε ποτέ coming out, και η δεύτερη κούκλα στη φωτογραφία δεν ήταν ποτέ η κοπέλα της.

Το άρθρο της VT, με τον παραπλανητικό τίτλο «Η Barbie έχει επιτέλους μια κοπέλα και εδώ δείτε πώς μοιάζει», αναφέρεται σε μια ανάρτηση του 2017, στο λογαριασμό του Instagram Barbie Style, που ανέβηκε σε συνεργασία με τη σχεδιάστρια, συγγραφέα και blogger μόδας, Aimee Song.

Η Mattel δημιούργησε μια κούκλα για τη Song, καθώς και μινιατούρες εκδόσεις με το μπλουζάκι της “Love Wins”, για να προωθήσει τη σχεδιάστρια, που συγκέντρωνε χρήματα για το Trevor Project για να βοηθήσει ΛΟΑΤ+ νεαρά άτομα.

Η λεζάντα του Instagram έγραφε: «Υπερήφανη που φορώ αυτό το μπλουζάκι «Love Wins» με την @songofstyle! Γνωρίζατε ότι τα αποκλειστικά μπλουζάκια της ωφελούν διαφορετικούς σκοπούς και μη κερδοσκοπικούς φορείς;

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Barbie® (@barbiestyle)


«Μια τέτοια εμπνευσμένη πρωτοβουλία και υπέροχες μέρες, πέρασα με την Aimee, είναι μία κούκλα!»

Η Song κυκλοφόρησε το μπλουζάκι για τον μήνα υπερηφάνειας, και εξήγησε στο blog της ότι είναι «σύμμαχος και κάποια που πιστεύει πραγματικά ότι η αγάπη κερδίζει».

Αν και η Barbie μπορεί να μην είναι κουήρ, το 2019 η Mattel κυκλοφόρησε μια σειρά από κούκλες χωρίς φύλο «σχεδιασμένες να κρατούν τις ετικέτες μακριά και να προσκαλούν όλα τα άτομα».

Οι κούκλες της Creatable World έρχονται με κοντά μαλλιά και μακρύτερη περούκα, καθώς και διάφορα είδη ένδυσης που περιλαμβάνουν επιλογές “αρρενωπές” και “θηλυκές”, έτσι ώστε τα παιδιά να μπορούν να προσαρμόσουν την έκφραση του φύλου με περισσότερους από 100 συνδυασμούς.

Η Monica Dreger, επικεφαλής των καταναλωτικών πληροφοριών στη Mattel, είπε στο περιοδικό TIME Magazine εκείνη την περίοδο: «Υπήρχαν μερικά παιδιά με δημιουργικό φύλο, που μας είπαν ότι φοβήθηκαν την ημέρα των Χριστουγέννων, επειδή ήξεραν πως ό,τι είχαν κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, δεν ήταν φτιαγμένο για εκείνα.

«Αυτή είναι η πρώτη κούκλα που μπορείτε να βρείτε κάτω από το δέντρο και να δείτε ότι μπορεί να είναι για οποιοδήποτε άτομο.»