Πολλοί πιστεύουν ότι τα κοσμήματα πάνω στον άνδρα είναι ακραία και ριψοκίνδυνη επιλογή. Όμως ειδικά ενόψει καλοκαιριού, όλο και περισσότεροι προσθέτουν ένα κόσμημα στην εμφάνισή τους, ενώ άλλοι σκέφτονται να κάνουν για πρώτη φορά “το μεγάλο βήμα”!
Το κόσμημα δεν είναι αποκλειστικά μια υπόθεση για γυναίκες αλλά και άνδρες. Οι καιροί έχουν αλλάξει και ο άνδρας μπορεί να φορέσει οποιοδήποτε κόσμημα και να παραμείνει 100% άνδρας. Η βασική προϋπόθεση είναι, το κόσμημα που θα επιλέξει, να είναι προσωπικό και να νιώθει άνετα όταν το φοράει. Πρέπει να έχει το στυλ και την προσωπικότητα να “υποστηρίξει” αυτό το οποίο φορά, όπως ισχύει άλλωστε για οτιδήποτε φορά. Πολλοί είναι πλέον οι άντρες που φορούν κοσμήματα καθημερινά. Πρόκειται για άνδρες που δε βλέπουν τα ανδρικά κοσμήματα με κακό μάτι. Αντίθετα, ίσως να τους αρέσουν και να έχουν αρκετά στην κατοχή τους. Στο εξωτερικό πολλοί άνδρες δε διστάζουν να φορέσουν ένα μονόπετρο ή ένα κολιέ με μαργαριτάρια, απλά γιατί ξέρουν πώς να το υποστηρίξουν.
Το συνηθισμένο ανδρικό κόμσημα είναι η βέρα. Πολλοί άνδρες φορούν μια απλή βέρα επειδή την αντιλαμβάνονται ως ένα συμβολικό κόσμημα. Ναι, γι’ αυτούς τους άντρες η βέρα είναι ένδειξη δέσμευσης και αφοσίωσης. Αλλά πολλοί άνδρες επιλέγουν να φορούν κοσμήματα γιατί με αυτόν τον τρόπο δίνουν έμφαση στο ντύσιμο τους.
Όταν ο άνδρας ξέρει πώς να φορέσει το κόσμημα και να το ενσωματώσει στο ντύσιμο και το στυλ του, τότε το κόσμημα μπορεί πράγματι να κάνει τη διαφορά, χωρίς τον κίνδυνο δυσμενών σχολίων. Τίποτα δεν μοιάζει ξένο πάνω μας όταν είμαστε διατεθειμένοι να το υποστηρίξουμε αβίαστα.
Ενόψει του καλοκαιριού το τμήμα μόδας “εγκαινιάζει” τη νέα στήλη κόσμημα. Με σειρά άρθρων θα σας παρουσιάζουμε κοσμήματα τα οποία όχι μόνο ταιριάζουν στον σύγχρονο άνδρα αλλά και τα οποία αποτελούν δημιουργίες τις οποία αγαπούμε αλλά και οι οποίες είναι διαχρονικές και πάντα στη μόδα. Μπορεί να υπάρχει οικονομική κρίση και τα οικονομικά μας να μη μας επιτρέπουν να κάνουμε πολλές αγορές, αλλά μέσα από τη σειρά άρθρων μας στόχος μας είναι να σας ενημερώσουμε για δημιουργίες που ξεχωρίζουν, ώστε αν επιλέξετε να κάνετε αυτή τη σημαντική αγορά να γνωρίζετε τι υπάρχει στην αγορά.
Σε αυτό το άρθρο, το πρώτο της σειράς, σας παρουσιάζουμε δακτυλίδια μεγάλων οίκων που αγαπήσαμε για τον όμορφο σχεδιασμό τους, αλλά και το διαχρονικό design. Γιατί και επειδή στο τμήμα μόδας του antivirus θεωρούμε ότι το κόσμημα είναι και αντρική υπόθεση, μιας και το κόσμημα δεν καθορίζει την αρρενωπότητα και το πόσο «άνδρας» είστε.
Ιστοσελίδες / Διευθύνσεις καταστημάτων
- BOUCHERON www.boucheron.com
- DAVID YURMAN www.davidyurman.com
- GUCCI www.gucci.com
- LINKS OF LONDON www.linksoflondon.com
- MONTBLANC www.montblanc.com
- TIFFANY & CO. www.tiffany.com
- VAN CLEEF & ARPELS www.vancleef-arpels.com
- ZOLOTAS www.zolotas.gr
Ταυτότητα
ΟLucasSamaltanos–Ferrierείναι πτυχιούχοςγεμμολόγοςτουGemologicalInstituteofAmerica ( GIA ) καισχεδιαστήςκοσμημάτων. ΕίναιμέλοςτηςΑμερικανικήςένωσηςιστορικώνκοσμήματος ( ASJH ), τεχνικόςσύμβουλοςσειδιωτικέςσυλλογέςκοσμημάτωνκαιρολογιών καισυντάκτηςάρθρωνγιατοκόσμημακαιταρολόγια.
Γιαπολλάχρόνιαεργαζότανωςmodelagentκαιmodelscouterαλλάκαιωςσύμβουλοςσεεπιχειρήσειςμόδαςστοεξωτερικό.
Από το τεύχος 33 συνεργάζεται με το antivirus ως fashiondirector του περιοδικού και αρθρογράφος.
E-mail : [email protected]