Τρανσφοβικοί αντιδρούν σε συνεργασία εταιρίας ξυραφιών με έναν τρανς άνδρα

10/08/2023
από
Instagram / lukewesleypearson
Η εταιρία ξυραφιών Harry’s είναι το τελευταίο θύμα τρανσφοβικών αντιδράσεων και εκκλήσεων για μποϊκοτάζ, εξαιτίας μιας περσινής συνεργασίας της με έναν τρανς άνδρα. 

Η εταιρία άρχισε να αντιμετωπίζει τέτοιου είδους αντιδράσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, αφού αντί-τρανς «ακτιβιστές» ανακάλυψαν μια ανάρτηση στο Instagram που έχει δημοσιευθεί τον Ιούνιο του 2022 από τον influencer Luke Wesley Pearson.

Στην ανάρτηση του, η οποία είναι μια συνεργασία με τη συγκεκριμένη μάρκα ξυραφιών, ο Pearson γιορτάζει το «πρώτο του Pride με τρίχες στο πρόσωπο» και διαφημίζει ένα σετ ξυρίσματος, με τα κέρδη να πηγαίνουν στο The Trevor Project, μια ΜΚΟ για την πρόληψη των αυτοκτονιών μεταξύ των ΛΟΑΤΚΙ+ νέων.

Στο βίντεο, ο Pearson μιλάει για το πώς μεγάλωσε «ζηλεύοντας τα αγόρια που περνούσαν εφηβεία, που μεγάλωναν οι τρίχες στο πρόσωπο τους και μάθαιναν πώς να ξυρίζονται» και για το πώς, ως τρανς άνδρας, το να περιποιείται με αυτόν τον τρόπο τον εαυτό του, του προκαλεί ευφορία.

https://www.instagram.com/reel/CfWzJnspHuW/?utm_source=ig_web_copy_link

Ένα χρόνο μετά την ανάρτηση, το βίντεο έχει κατακλυστεί από άσχημα σχόλια και εκκλήσεις για μποϊκοτάζ της μάρκας.

Ένας λογαριασμός που ονομάζεται «End Wokeness» φαίνεται να ξεκίνησε τα σχόλια με μια ανάρτηση την Κυριακή (6 Αυγούστου), η οποία κατηγορεί ψευδώς το The Trevor Project ότι προωθεί «επεμβάσεις φύλου σε ανηλίκους».

Ο αντί-τρανς «ακτιβιστής» Matt Walsh ανέβηκε στο X, πρώην Twitter, για να τροφοδοτήσει τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ.

«Καταργήσαμε την Bud Light. Τώρα είναι η σειρά της Harry’s», έγραψε.

Τον Απρίλιο, η Bud Light αντιμετώπισε έντονες αντιδράσεις για τη συνεργασία της με την τρανς σταρ του TikTok Dylan Mulvaney.

Άλλοι αποκάλεσαν τη Harry’s «woke», έναν όρο που χρησιμοποιείται από τους δεξιούς για να περιγράψουν σχεδόν οτιδήποτε με το οποίο διαφωνούν, ενώ πολλοί έγραψαν ότι δεν θα ξαναγοράσουν ξυραφάκια της μάρκας.

Ο συνιδρυτής και συνδιευθύνων σύμβουλος της Harry’s, Andy Katz-Mayfield, έχει ξεχωρίσει ξανά στο παρελθόν καθώς χρησιμοποίησε τους συμπεριληπτικούς όρους «birthing» και «non-birthing» γονέας, ενώ συζητήσου για τις πολιτικές της εταιρίας σχετικά με την ισότιμη γονική άδεια.

Το Shivani Dave, άτομο που ασχολείται με τη δημοσιογραφία, δήλωσε στο PinkNews ότι είναι λογικό για μια εταιρεία ξυραφιών να παρουσιάζει έναν τρανς άνδρα ή οποιοδήποτε άτομο να ξυρίζεται σε μια διαφήμιση, προσθέτοντας ότι το ξύρισμα μπορεί να είναι μια «ευάλωτη στιγμή» για τους τρανς άνδρες ή τα τρανς masc άτομα που συχνά δεν μαθαίνουν πώς να το κάνουν από νεαρή ηλικία.

«Ας ελπίσουμε ότι η προσποιητή οργή και η έκκληση για μποϊκοτάζ θα έχει το αντίθετο αποτέλεσμα σε αυτή την περίπτωση και θα δείξει για άλλη μια φορά ότι το μίσος δεν κερδίζει».




Δες και αυτό!