O αστέρας του ράγκμπι Gareth Thomas πρωταγωνιστεί στη νεά διαφήμιση της “Guinness” (γνωστής για τις μπύρες της) μιλώντας για το πως ένιωσε, όταν απόφάσισε να κάνει το coming out.
H καμπάνια που ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα έχει ως στόχο να αναδείξει σημαντικές ιστορίες ανθρώπων από το χώρο του ράγκμπι.Όπως δηλώνει και η ίδια η εταιρεία, “αντί να επικεντρωθούμε στα φυσικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας παίχτης του ράγκμπι, αυτή η καμπάνια ρίχνει μια ματιά σε πιο εσωτερικά χαρίσματα όπως το κουράγιο, η ενσυναίσθηση και η ανθεκτικότητα”.
“Tο πρώτο βίντεο μας μιλάει για την ιστορία του πρώην αρχηγού της ομάδας της Ουαλίας και για το πως ο μεγαλύτερος φόβος του δεν είχε να κάνει με το γήπεδο αλλά με την απόρριψη, λόγω της σεξουαλικότητάς του. Γιορτάζει επίσης το θάρρος του Gareth και κυρίως την υποστήριξη που δέχθηκε από τους συμπαίκτες του, όταν έκανε to coming out, δείχνοντας ότι ακόμη και όταν ένιωθε μόνος αποτελόυσε πάντα μέρος της ομάδας…”
https://youtu.be/rBOTKSQ89M8