Τα Doritos στο Μεξικό κυκλοφόρησαν μια συγκινητική διαφήμιση για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που γιορτάζει τη ΛΟΑΤΚΙ+ αγάπη και σημειώνοντας τον συνεχή αγώνα για να γίνουν αποδεκτές οι queer ζωές.
Η καμπάνια, με τίτλο «Bold Love», δημιουργήθηκε με την πλατφόρμα #OrgulloTodoElAño(Pride όλο το χρόνο), η οποία στοχεύει να δώσει στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα ορατότητα πέρα από τον μήνα Pride.
Η καμπάνια εξερευνά τη γιορτή της αγάπης ενάντια σε όλες τις πιθανότητες, πέρα από τα πολιτισμικά εμπόδια και την κοινωνική αποδοχή, και απεικονίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα στις σχέσεις.
Η διαφήμιση ανοίγει με το πλάνο δύο γυναικών που κρατιούνται χέρι-χέρι, πριν η μία φάει ένα Dorito και πει στη σύντροφό της: «Σ ‘αγαπώ τόσο πολύ», ενώ την κοιτάζει με λατρεία.
Η σύντροφός της απαντά: «πόσο;» για να πάρει ως απάντηση: «Θα κατέβαζα το φεγγάρι και τα αστέρια για σένα».
«Όχι σοβαρά. Τι θα έκανες για μένα;» ρωτάει η γυναίκα που οδηγεί.
«Θα σε φιλούσα μπροστά σε όλους, χωρίς να με νοιάζει αν ο κόσμος κοιτάζει επίμονα ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμβεί.
Θα σε γνώριζα στην οικογένειά μου ως κοπέλα μου, ακόμα κι αν οι γονείς μου ή η γιαγιά μου σταματήσουν να μου μιλάνε, δεν με νοιάζει.»
Στη συνέχεια την ακούμε να απαριθμεί τις χειρονομίες που θα έκανε – συμπεριλαμβανομένου του να της ζητήσει να την πάρει από τη δουλειά με λουλούδια και να παντρευτεί, ακόμα κι αν «οι μισοί καλεσμένοι δεν εμφανιστούν».
Στη συνέχεια, η συγκινητική ιστορία αγάπης ακολουθείται από απογοητευτικά στατιστικά στοιχεία που προέρχονται από μια έρευνα σχετικά με τις διακρίσεις λόγω σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου.
Στα στατιστικά αναφέρεται ότι το 33% της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας υποφέρει από διακρίσεις στον χώρο εργασίας τους και το 76% αποφεύγει να δείξει την αγάπη του δημόσια.
Τον περασμένο Οκτώβριο, οι γκέι γάμοι νομιμοποιήθηκαν πλήρως στο Μεξικό.
Παρά την πρόοδο, ωστόσο, προς την ισότητα, το Μεξικό βαθμολογήθηκε ως η δεύτερη πιο θανατηφόρα χώρα στον κόσμο για τα τρανς άτομα το 2019.