Ένας νόμος που υπέγραψε ο κυβερνήτης της πολιτείας Ουάσιγκτον, Jay Inslee (D), θα απαιτεί από τα σχολεία της πολιτείας να διδάσκουν ΛΟΑΤΚΙ+ ιστορία.
Το νομοσχέδιο S.B. 5462, το οποίο εισήχθη για πρώτη φορά τον Ιανουάριο, απαιτεί από τις σχολικές περιφέρειες να ενσωματώνουν συμπεριληπτικά προγράμματα σπουδών και εκπαιδευτικό «που περιλαμβάνει την ιστορία, τις συνεισφορές και τις προοπτικές ιστορικά περιθωριοποιημένων και υποεκπροσωπούμενων ομάδων». Αυτό περιλαμβάνει «άτομα από διάφορα φυλετικά, εθνοτικά και θρησκευτικά υπόβαθρα, άτομα με διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, άτομα με αναπηρίες, ΛΟΑΤΚΙ άτομα και άτομα με διάφορα κοινωνικοοικονομικά και μεταναστευτικά υπόβαθρα», σύμφωνα με το κείμενο του νομοσχεδίου.
Σύμφωνα με τον νέο νόμο, το Γραφείο του Επιθεωρητή Δημόσιας Εκπαίδευσης της Ουάσιγκτον και η Ένωση Διευθυντών Σχολείων της Πολιτείας της Ουάσιγκτον πρέπει να αναπτύξουν το νέο πρόγραμμα σπουδών έως την 1η Ιουνίου 2025, για να εισαχθεί κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2025-2026.
«Οι ΛΟΑΤΚΙ+ νέοι μας αξίζουν να δουν τον εαυτό τους να αντικατοπτρίζεται στην εκπαίδευσή τους», έγραψε το Washington State LGBTQ Caucus σε μια ανάρτηση στο X που επευφημούσε τον νέο νόμο. «Και με την υπογραφή του #SB5462 σε νόμο, αυτό θα είναι σύντομα η πραγματικότητα στα δημόσια σχολεία όλης της πολιτείας».
Ο υποστηρικτής του νομοσχεδίου, γερουσιαστής Marko Liias (D), και η Danni Askini, εκτελεστική διευθύντρια των εθνικών προγραμμάτων της Gender Justice League, επεσήμαναν αμφότεροι μελέτες που δείχνουν ότι οι μαθητές που βλέπουν τον εαυτό τους να εκπροσωπείται στο πρόγραμμα σπουδών του σχολείου τους χάνουν λιγότερες ημέρες στο σχολείο και έχουν καλύτερες επιδόσεις, σύμφωνα με το KOMO News.
Ωστόσο, ο Brian Noble, εκτελεστικός διευθυντής του Ινστιτούτου Οικογενειακής Πολιτικής της Ουάσιγκτον, δήλωσε ότι η ομάδα αντιτίθεται στο νομοσχέδιο επειδή θα οδηγήσει στη «σεξουαλικοποίηση των παιδιών».
«Νομίζω ότι αυτό βασίζεται σε ένα στερεότυπο», δήλωσε η Askini στο KOMO News. Υποστήριξε ότι η απλή αναφορά σε ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα δεν αποτελεί περισσότερο συζήτηση για ρητά σεξουαλικά θέματα από ό,τι η αναφορά σε μητέρες αποτελεί συζήτηση για τη σεξουαλική αναπαραγωγή.
«Η αναγνώριση της ύπαρξης των ΛΟΑΤ ατόμων δεν σεξουαλικοποιεί εγγενώς κανέναν και δεν προωθεί τη σεξουαλική συμπεριφορά», δήλωσε η Askini.
Σημείωσε επίσης ότι ενώ οι γονείς πρέπει να έχουν ρόλο στην εκπαίδευση των παιδιών, οι ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς πρέπει επίσης να συμπεριληφθούν σε αυτή τη συζήτηση.
«Αυτοί οι γονείς θα πρέπει να αντικατοπτρίζονται στο πρόγραμμα σπουδών στην κοινότητά μας, που είναι περίπου, ξέρετε, επτά έως 10% του πληθυσμού», δήλωσε η Askini. «Θα πρέπει να είμαστε σε θέση να βλέπουμε τους εαυτούς μας να αντικατοπτρίζονται στο εκπαιδευτικό περιβάλλον που έχουν τα παιδιά μας, τόσο τα ΛΟΑΤ όσο και τα παιδιά που έχουν ΛΟΑΤ γονείς».
Η ιδέα ότι τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα είναι εκτός ή ξεχωριστά από την ευρύτερη κοινότητα, είπε, είναι «απλά απολύτως λανθασμένη».