Οι καταναλωτές υποστηρίζουν όλο και περισσότερο εταιρίες που έχουν πολιτικές ισότητας

05/02/2025
από
Ενώ πολλές μεγάλες εταιρείες έχουν πρόσφατα υποκύψει στις ακροδεξιές πιέσεις να εγκαταλείψουν τις πρωτοβουλίες τους για διαφορετικότητα, ισότητα και συμπερίληψη (DEI), νέα στοιχεία δείχνουν ότι λιγότεροι καταναλωτές υποστηρίζουν τις εταιρείες που το κάνουν αυτό. Στην πραγματικότητα, τα στοιχεία υποδηλώνουν επίσης ότι οι εταιρείες που τηρούν τις δεσμεύσεις τους για ισότητα μπορεί να έχουν οικονομικό όφελος.

Μια πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας επιχειρηματικών ερευνών Morning Consult διαπίστωσε ότι μεταξύ Ιουλίου και τέλους Νοεμβρίου του 2024, η υποστήριξη προς τις εταιρείες περιορίζουν τις DEI πρωτοβουλίες τους μειώθηκε κατά έξι μονάδες, η υποστήριξη προς τις εταιρείες που τερματίζουν εντελώς τα προγράμματα DEI μειώθηκε κατά τέσσερις μονάδες και η υποστήριξη προς τις εταιρείες που μειώνουν τη χρηματοδότηση DEI πολιτικών μειώθηκε κατά πέντε μονάδες.

«Η έρευνα αγοράς σχετικά με τα προγράμματα ισότητας δίνει μια σαφή εικόνα: Ανεξάρτητα από το ποιο πολιτικό κόμμα κερδίζει σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, ο αμερικανικός πληθυσμός γίνεται όλο και πιο συμπεριληπτικός και θέλει η εταιρική Αμερική να αντανακλά αυτή την διαφορετικότητα», έγραψε ο Hunter Johnson, διευθύνων σύμβουλος της Xpedition, μιας εταιρείας ψυχαγωγίας και μάρκετινγκ που είναι μέλος του Εθνικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Γκέι και Λεσβιών.

Σε ένα πρόσφατο άρθρο του AdAge, ο Johnson σημείωσε ότι τα στοιχεία της της ένωσης διαφημιστικών εταιριών Unstereotype Alliance διαπίστωσαν ότι το 75% των Αμερικανών καταναλωτών δήλωσε ότι θεωρεί σημαντικό να αγοράζει από μάρκες που υποστηρίζουν τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι η συμπεριληπτική διαφήμιση οδηγεί σε 15% υψηλότερη πελατειακή πίστη, 16% υψηλότερες μακροπρόθεσμες πωλήσεις και 62% υψηλότερη πιθανότητα να είναι η πρώτη επιλογή ενός καταναλωτή.

«Η εκλογή [του Τραμπ] καθιστά εύκολο να υποθέσουμε ότι η Αμερική γίνεται πιο συντηρητική στο σύνολό της και πολλές εταιρείες αισθάνονται υποχρεωμένες να ακολουθήσουν το παράδειγμά αυτό», έγραψε ο Johnson, αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι τέτοιες κινήσεις δεν αντικατοπτρίζουν τις αντιλήψεις των Αμερικανών πολιτών.

Ο Johnson σημείωσε ότι το 94% των Gen Z αναμένει από τις εταιρείες να πάρουν θέση σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, σύμφωνα με την Deloitte Insights. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το 26% των ατόμων της Gen Z προσδιορίζονται ως «κάτι άλλο από στρέιτ». Σημείωσε επίσης ότι ενώ η πλειοψηφία των ψηφοφόρων φάνηκε να υποστηρίζει το οικονομικό μήνυμα του Trump (ακόμη και όταν έκανε εκστρατεία κατά της DEI), ακόμη και οι κόκκινες πολιτείες ψήφισαν προοδευτικά μέτρα, δείχνοντας μια προοδευτική στάση παρά τη νίκη του Trump.

«Η ιδέα του “go woke, go broke” θα πρέπει να είναι εύκολο να αναγνωριστεί ως μυθοπλασία», έγραψε ο Johnson. «Η αλήθεια είναι ότι οι συμπεριληπτικές εκστρατείες ενισχύουν τις πωλήσεις και την αξία της μάρκας. [Επίσης, οι καταναλωτές] μπορούν εύκολα να διακρίνουν ανάμεσα σε έναν ευκαιριακό υποστηρικτή και σε μια εταιρεία που έχει καταστήσει τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη θεμέλιο της επιχείρησής της.  Αν δεν υπερασπίζεστε τη διαφορετικότητα, θα χάσετε πελάτες και μερίδιο αγοράς».




Δες και αυτό!