Στην εκπομπή Αυτός και ο Άλλος θα είναι απόψε καλεσμένος ο Μάρκος Σεφερλής, μιλώντας – μεταξύ άλλων- και για τα σχόλια που έχει δεχθεί για τα ομοφοβικά του αστεία.
Για να μην έχετε αγωνία (?!) θα ακούσουμε τον κωμικό ηθοποιό να ακυρώνει όλα αυτά τα σχόλια, τα οποία μάλιστα δεν τον στεναχωρούν αφού – όπως λέει -δεν αισθάνεται ότι κάνει κακό και ότι κατηγορείται άδικα, «προσπαθώντας κάποιοι να δημιουργήσουν μια άποψη για τον Σεφερλή».
Θα στηρίξει μάλιστα την άποψή του με το παρακάτω επιχείρημα – σύμφωνα με το σχετικό απόσπασμα που έπαιξε σήμερα στις εκπομπές.
«Εσύ δεν έχεις δει κανέναν χαρακτήρα τέτοιο που να λέγεται Ριρής, στη ζωή σου την προσωπική, στη δουλειά σου, που να φοράει φανταχτερό; Δεν έχεις δει τέτοιους τύπους που να ντύνονται έτσι; Δεν ανακάλυψα εγώ το ντύσιμό τους. Εγώ σαν δημιουργός αναπαριστώ αυτό που βλέπω στη ζωή. Τους βλέπουμε καλεσμένους σε εκπομπές, δεν μιλάει κανείς. Ούτε λέω να μη βγαίνουνε, άλλα όχι ότι δεν υπάρχουν, μην τρελαθούμε τώρα. Δεν υπάρχει ο Ριρής; Πώς δεν υπάρχει; Έχω γνωρίσει ανθρώπους που είναι ομοφυλόφιλοι με τέτοια ονόματα».
Είναι σαφές, πως ο κ. Σεφερλής αντιλαμβάνεται τη γκέι σεξουαλικότητα με όρους ενδυματολογικούς (και μάλιστα φανταχτερούς). Λες και το ντύσιμο του κάθε ατόμου, ορίζεται από τη σεξουαλική του ταυτότητα και όχι από την ανάγκη έκφρασής του. Όσο κατάφωρα στερεοτυπικό όμως κι αν είναι αυτό, δε με εξοργίσει τόσο όσο η φράση του «εγώ σαν δημιουργός αναπαριστώ αυτό που βλέπω στη ζωή». Γιατί εκεί βρίσκεται η ουσία του προβλήματος με την κωμωδία του Σεφερλή. Γιατί αν ενδιαφερόταν κάπως ή έστω αν αφουγκραζόταν κάπως όλα αυτά τα σχόλια ως δημιουργός θα έβλεπε κάτι εντελώς διαφορετικό.
Θα έβλεπε ανθρώπους που τρώνε bullying και στερούνται δικαιωμάτων και που είναι αναγκασμένοι να χλευάζονται από κωμικούς που μένουν στο προνόμιό τους με την ψευδαίσθηση ότι αναπαριστούν κοινωνικές ομάδες.
Και να να το πω κι αλλιώς. Φυσικά εκεί έξω υπάρχουν πολλοί Ριρίδες, όπως υπάρχουν και πολλοί Γιάννηδες και Βασίληδες κ.ο.κ. Και κάποιοι απ΄αυτούς έχουν κάνει μεγάλο αγώνα, για να διεκδικήσουν τη σεξουαλικότητά τους, την ταυτότητα ή την έκφραση φύλου τους, κόντρα σε όλους εκείνους τους “καλοπροαίρετους” κωμικούς που κατηγορούνται “άδικα”.
Στην τελική, ας κοιτάξει λίγο καλύτερα!