Κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών, η μόδα έχει αρχίσει να αγκαλιάζει τα “non-binary” , “genderless“ , “unisex” ενδύματα, περισσότερο από ποτέ.
Συγκεκριμένα μάρκες, όπως οι Helmut Lang, Rad Hourani και Telfar – άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους σε αυτόν τον χώρο. Σε αυτήν την μπαίνει φέτος πιο δυναμική κι η Converse, που αν το σκεφτεί κανείς θα διαπιστώσει ότι πάντα είχε unisex κομμάτια, όπως για παράδειγμα τα Chuck Taylor παπούτσια, που είναι ένα από τα πιο genderless του κόσμου.
Η Converse ξεκινά μια νέα σειρά ρούχων, που ονομάζεται Shapes (Σχήματα).
“Τι θα γινόταν αν τα ρούχα σχεδιάζονταν αγνοώντας την παράμετρο του φύλου, αλλά προορίζονταν να φιλοξενήσουν πολλά διαφορετικά σχήματα σωμάτων;”
Αυτή είναι η ερώτηση, που η Converse επιδίωξε να απαντήσει.
Τα κομμάτια της σειράς Shapes είναι σχεδιασμένα για σωματότυπους, που χωρίζονται σε τέσσερα μεγέθη, χρησιμοποιώντας τεχνικές κατασκευής, που τους επιτρέπουν να προσαρμόζονται σε διάφορα σώματα, και κατασκευάζονται από 50% ανακυκλωμένο βαμβάκι.
«Όταν ξεκινάς τον σχεδιασμό, από ένα μη παραδοσιακό σημείο, υπάρχουν ατελείωτες ευκαιρίες να επαναπροσδιορίσεις τα πάντα, από την κατασκευή, έως το μέγεθος των υλικών» , λέει ο Jon Tappan, VP, Global Apparel της Converse. “Η σειρά Shapes είναι το τέλειο παράδειγμα του τρόπου αντιμετώπισης του καταναλωτή στο στοιχείο του. Φέρνοντας λειτουργικότητα, προσωπικότητα και άνεση στα καθημερινά ρούχα, πιστεύουμε ότι μπορούμε πραγματικά να κάνουμε τη διαφορά.”