Για χρόνια ο χώρος του μάρκετινγκ αδυνατούσε να ενσωματώσει θέματα σεξουαλικού προσανατολισμού σε διαφημιστικά μηνύματα. Ακόμα και όταν το προσπαθούσε, συνήθως αναλωνόταν στη χρήση κακόγουστου gay-friendly χιούμορ ή μηνυμάτων που μπέρδευαν τον κοινό.
Τους τελευταίους μήνες όμως παρατηρούμε μια αλλαγή στον τρόπο σκέψης των διαφημιστών, καθώς και μια προσπάθεια άμεσης προσέγγισης του LGBT κοινού. Ποιος δε θυμάται το διαφημιστικό σποτ της Coca-Cola κατά τη διάρκεια του Super-Bowl κα που παρουσίαζε ένα gay ζευγάρι της καθημερινότητας. Βέβαια η σκηνή ήταν αρκετά φευγαλέα για να έχει κάποια επίδραση.
Τη σκυτάλη αυτή τη φορά παίρνει το νέο διαφημιστικό μήνυμα των «Honey Maid graham crackers». Μια 100% gay-friendly διαφήμιση που αποτυπώνει με συγκινητικό τρόπο την υποστήριξη και την αγάπη που μοιράζεται ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι ανδρών με τον αξιαγάπητο γιο τους και το νεογέννητο μωρό τους.