Φέτος το Evian® και ο γαλλικός οίκος μόδας Kenzo, δημιούργησαν ένα μπουκάλι, εμπνευσμένο από ένα παιχνιδιάρικο και μυστηριώδες πνεύμα.
Οι Διευθυντές του δημιουργικού τμήματος της KENZO, Carol Lim και Humberto Leon, συνεργάστηκαν με το Evian® με σκοπό να μεταφέρουν τις γραφιστικές τους γνώσεις, και το όραμά τους με σκοπό τη δημιουργία ενός μπουκαλιού μοναδικό στο είδος του. Το μυστήριο και παράξενο έργο του σκηνοθέτη και καλλιτέχνη David Lynch επηρέασε τις collection του KENZO «Φθινόπωρο-Χειμώνας 2014» για άνδρες και γυναίκες και σε αυτό το πνεύμα είναι και το μοτίβο της φιάλης που διαθέτει ένα μοτίβο με γραμμικά σχέδια, και γίνεται παιχνίδι με την αλλαγή των στοιχείων.
Όταν το μπουκάλι είναι γεμάτο η επίδραση των σχημάτων είναι εντυπωσιακή, η μωβ κατακερματισμένη εικόνα του μπουκαλιού διαπερνάται από ένα μοναδικό ασβέστη ζιγκ-ζαγκ, δίνοντας στον κάτοχό του μια διαστρεβλωμένη άποψη του κρυστάλλινου περιεχομένου της.
Γεννημένη στην καθαρότητα των Άλπεων, εκπροσωπώντας το μυστήριο πνεύμα, η φιάλη ενσωματώνει το φυσικό παιχνίδισμα της ενέργειας: ένα θέμα που ένωσε τις δύο μάρκες.
https://www.youtube.com/watch?v=HwUgB3zHBQE
Evian
Το Εvian® (φυσικό μεταλλικό νερό) γεννήθηκε στην καρδιά των γαλλικών Άλπεων, ανάμεσα στα βουνά και τους παγετώνες και χρειάζεται 15 χρόνια διαρκούς ταξιδιού για να εμπλουτιστεί με τη μοναδική ισορροπία της μεταλλικής του σύνθεσης, χάρη στην προστασία των αδιαπέραστων πετρωμάτων του τοπίου. Το νερό Εvian® είναι δημιουργημένο από τη Φύση και αναδεικνύει την καθαρότητά του καθώς φιλτράρεται φυσικά ανάμεσα στα πετρώματα των Άλπεων.
Η ίδια η μάρκα πάντα ενσάρκωνε την παιχνιδιάρικη διάθεση και το μότο “Live Young” , εκφράζει την προθυμία να εξερευνήσουμε τα θαύματα του πλανήτη μας και να ανοίξουμε τα μάτια μας σε νέες εμπειρίες, με την ίδια αίσθηση θαυμασμού όπως του παιδιού. Από το 2008, το Εvian® συνεργάζεται κάθε χρόνο με τους πιο διάσημους σχεδιαστές του κόσμου για να δημιουργήσει ένα μπουκάλι Limited Edition. Μέσα από το δημιουργικό όραμα καλλιτεχνών όπως ο Paul Smith, ο Jean-Paul Gaultier, ο Issey Miyake ή ο Elie Saab, κάθε συλλογή αποτελεί μια ανανεωμένη γιορτή της καθαρότητας και του παιχνιδιού, ερμηνείες που εκφράζουν το πνεύμα της τέχνης και του design του Εvian®
Kenzo
Από το 2011, οι Humberto Leon και Carol Lim εργάζονται ως creative directors στον οίκο μόδας του Kenzo, αναβιώνοντας το πνεύμα το οποίο αποτελεί και την κύρια αιτία της επιτυχίας του. Εφευρέτες του concept «Opening Ceremony», που ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2002 στη Νέα Υόρκη, και οι δημιουργοί του ομώνυμου σήματος, οι Humberto Leon και Carol Lim έχουν πλέον τα ηνία του οίκου Kenzo, με στόχο να μεταδώσουν την ενέργειά τους στην παριζιάνικη μόδα.
Στο επίκεντρο της προσέγγισής τους, υπάρχει μια αγάπη για τα ταξίδια, την τέχνη, τον πολιτισμό και τη μόδα που εκδηλώνεται σε ότι καινούριο κάνουν. Στο «Opening Ceremony», συνδυάζουν με επιτυχία τις καινούριες μάρκες με τις ήδη καθιερωμένες ετικέτες, αψηφώντας τις standard προσδοκίες της στιγμής.
Στα βήματα του νεαρού Kenzo Takada, ο οποίος κατάφερε να ανατρέψει έξυπνα τους κωδικούς της δεκαετίας του 70, αυτό το νέο δημιουργικό δίδυμο συνεχίζει να κινείται μακριά από το αναμενόμενο. Καθοδηγείται από το περιβάλλον του 21ου αιώνα, που θεωρούν το στυλ KENZO σαν ένα παιχνίδι με δικούς του κανόνες. Από την Ιαπωνία ακόμα, ο Kenzo ονειρευόταν να πάει το Παρίσι. Η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα το 1970, όταν άνοιξε την πρώτη μπουτίκ του, «Jungle Jap», που βρίσκεται στην Galerie Vivienne στο 2ο διαμέρισμα του Παρισιού. Από την αρχή ακόμα, οραματιζόταν κάτι διαφορετικό από τη δημιουργία της κλασσικής παριζιάνικης υψηλής ραπτικής και τον κλειστό δημιουργικό κύκλο εκείνη την περίοδο. Ένας οραματιστής, που περιτριγυριζόταν από μια συναρπαστική ομάδα φίλων, που εφάρμοσε το ελεύθερο πνεύμα.
Ο Αμερικανός Humberto Leon και η ασιατικής καταγωγής Carol Lim θέλουν να επωφεληθούν από όλες οι δημιουργικές πτυχές του κόσμου γύρω τους. Συνεργαζόμενοι με καλλιτέχνες υψηλού επιπέδου, μουσικούς, ηθοποιούς, σχεδιαστές και πολλούς άλλους, έχουν καταφέρει αυτό το μοναδικό δέσιμο με τον κόσμο του Παρισιού.
Ο αυθορμητισμός και η εμπειρία τους είναι απαραίτητα για τη μόδα σήμερα. Η αποστολή τους στη KENZO είναι να ενσωματώσουν την πραγματική χαρά της ζωής και να μεταφέρουν την φρεσκάδα στη μάρκα, ενώ την ίδια στιγμή να συνεχίσει να εκπλήσσει και να ταρακουνάει την «ζούγκλα» της μόδας.
[box type=”info” ]Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρία PT Beverage World, email: [email protected], τηλ.: 210 – 6857521 ή να επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.beverage-world.gr[/box]