Βρήκαμε την παρακάτω διαφήμιση στα προφίλ μας, στο Facebook.
“Αυτή είναι η πρώτη μας φορά. Δεν έχουμε κάνει κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Εσύ;
Λένε ότι πρέπει να είμαστε ανοιχτόμυαλοι και να δοκιμάζουμε τα πάντα, τουλάχιστον μια φορά στη ζωή μας…”
Η διαφήμιση συνοδεύεται μάλιστα και από μια -πειραγμένη- εικόνα τριών ανδρών σε τρυφερές στιγμές.
Πρόκειται για τη νέα διαφημιστική καμπάνια της ισπανικής διαδικτυακής εταιρείας οπτικών “Hawkers”, στα πλαίσια της επερχόμενης Black Friday.
“Οπότε, χαλάρωσε, πρόσθεσε τρία ζευγάρια γυαλιά ηλίου στο καλάθι σου και πλήρωσε μόνο ένα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας”, συμπληρώνει η λεζάντα της διαφήμισης.
Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερες εταιρείες (στην Ελλάδα ελάχιστες) να χρησιμοποιούν αναπαραστάσεις με αναφορά στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Και παρά τον ξεκάθαρα εμπορικό σκοπό τους, οι αναπαραστάσεις αυτές μπορούν να συμβάλλουν στην ορατότητα της κοινότητας. Πιστεύουμε όμως πως για να επιτευχθεί αυτό, χρειαζόμαστε αναπαραστάσεις χωρίς πίξελ και “έξυπνες” λεζάντες προηγούμενης δεκαετίας.