Η Dylan Mulvaney καλεί ξανά τις εταιρίες να υποστηρίξουν τα κουήρ άτομα με τα οποία συνεργάζονται

06/10/2023
από
Για ακόμη μία φορά, η Dylan Mulvaney κάλεσε τις εταιρίες που συνεργάζονται με ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, να είναι πρόθυμα να τα στηρίξουν και μετά τη λήξη της συνεργασίας, σε περίπτωση που δέχονται ρητορική μίσους και αρνητικά σχόλια.

Η γνωστή influencer βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας νωρίτερα φέτος, όταν η συνεργασία της με τη Bud Light (μάρκα μπύρας), η οποία αφορούσε μία μόνο ανάρτηση στο Instagram της πρώτης, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις σε εθνικό (και διεθνές) επίπεδο.

Και οι δύο πλευρές δέχθηκαν διάφορα σχόλια, με την Bud Light να δέχεται απειλές για μποϊκοτάζ. Ωστόσο, η Mulvaney βίωσε πολύ πιο αρνητικά σχόλια, καθώς δέχτηκε μέχρι και δολοφονικές απειλές οι οποίες την έκαναν «να φοβάται να βγει από το σπίτι».

Dylan Mulvaney has called on brands to step up and defend their LGBTQ+ partners

Τον Ιούνιο, η influencer κατηγόρησε τη Bud Light ότι αρνήθηκε να την υποστηρίξει και να σταθεί δημόσια στο πλευρό της όταν τα πράγματα χειροτέρευσαν.

Εκείνη την εποχή, η ίδια αστειεύτηκε: «Το να προσλαμβάνει μια εταιρεία ένα τρανς άτομο και στη συνέχεια να μην του συμπαραστέκεται δημοσίως, είναι κατά τη γνώμη μου χειρότερο από το να μην προσλαμβάνει καθόλου ένα τρανς άτομο».

Τώρα, η Mulvaney μιλάει ξανά δημόσια για το θέμα, και καλεί τις μάρκες που προσποιούνται ένα προοδευτικό προφίλ, να παραμείνουν πιστές και να μην εγκαταλείψουν τους ΛΟΑΤΚΙ+ συνεργάτες τους, αν υπάρξουν αντιδράσεις.

Μιλώντας στο 2023 Forbes CMO Summit την Τρίτη (3 Οκτωβρίου), χρησιμοποίησε τη δική της εμπειρία για να ενθαρρύνει τις εταιρίες να κάνουν κάτι καλύτερο.

Dylan Mulvaney with a choppy blonde bob and black and white top smiling at the camera.

«Αν πρόκειται να μας ζητήσετε να εκμεταλλευτούμε τα τρωτά μας σημεία και τα τραύματά μας, τουλάχιστον να μας στηρίξετε όταν τα πράγματα δυσκολεύουν», δήλωσε στη συζήτησή της με τον Seth Matlins του Forbes CMO Network.

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Mulvaney δήλωσε ότι η πρώτη κίνηση των εταιρειών δεν πρέπει να είναι να προσλαμβάνουν διαφορετικούς εκπροσώπους για τις εκστρατείες μάρκετινγκ, αλλά «να πιέζουν για ποικιλομορφία στην αίθουσα συνεδριάσεων και στο συμβουλευτικό προσωπικό τους».

Η ίδια σημείωσε: «Αν δεν κάθεσαι στο τραπέζι, είσαι στο μενού».

Και αν οι εταιρείες πρόκειται να προσλάβουν τρανς άτομα για διαφημιστικές καμπάνιες, η Mulvaney τις προτρέπει να μην κάνουν πίσω όταν οι τρανσφοβικοί αντιδρούν.




Δες και αυτό!