Αέρας Μεσαίωνα φυσάει σε διάφορους σταθμούς του μετρό, μετά την τοποθέτηση μια αφίσας που έχει ως στόχο να προπαγανδίσει τον περιορισμό των αμβλώσεων.
Με κεντρικό σύνθημα «διάλεξε τη ζωή», η αφίσα χρησιμοποιείται ακριβώς το ίδιο μήνυμα που είχε τυπωθεί και στο εξώφυλλο της εφημερίδας SportDay στις 29 Δεκεμβρίου.
https://avmag.gr/116917/quot-kante-mora-poy-de-thelete-gia-na-eimaste-perissoteroi-apo-toys-alloys-quot/
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μυλόπουλο, πρώην πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, αρμόδια για τις διαφημίσεις αυτές είναι η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.
Όπως ήταν φυσικό η αφίσα προκάλεσε πλήθος αρνητικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος. pic.twitter.com/XhAtXWJqId
— Antilian Kotzai (@AntilianKotzai) January 13, 2020
Το κίνημα κατά των αμβλώσεων «Αφήστε με να ζήσω», που είναι υπεύθυνο για την αφίσα, είχε κάνει αίτημα τον περασμένο Ιούλιο για την καθιέρωση ημέρας για την «προστασία της ζωής του Αγέννητου Παιδιού», το οποίο έγινε δεκτό από την Ιερά Σύνοδο.