Η αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ χριστιανική ομάδα «One Million Moms» (OMM) δηλώνει οργισμένη, επειδή μια εταιρία σκυλοτροφών πρόβαλε ένα γκέι ζευγάρι σε μια από τις διαφημίσεις της. Βέβαια, η διαφήμιση φαίνεται να κυκλοφορεί εδώ και έναν χρόνο.
Στην ιστοσελίδα της, η οργάνωση δηλώνει ότι η Hill’s Pet Nutrition «θα πρέπει να ντρέπεται που προσπαθεί να κανονικοποιήσει την αμαρτία» επειδή η τελευταία της διαφήμιση «περιλαμβάνει ένα γκέι ζευγάρι που κρατιέται χέρι-χέρι μετά την υιοθεσία ενός σκύλου από το καταφύγιο». Η διαφήμιση αναρτήθηκε στο YouTube στις 19 Ιουλίου 2022, ωστόσο το μισαλλόδοξο παραλήρημα της διευθύντριας της OMM, Monica Cole, δημοσιεύτηκε μόλις πρόσφατα.
Η Cole ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία «προωθεί ομόφυλα ζευγάρια για να ικανοποιήσει ένα μικρό μέρος του πληθυσμού, ενώ διώχνει ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό δυνητικών συντηρητικών πελατών».
«Δεν είναι δουλειά μιας εταιρείας να παρουσιάσει στα παιδιά μας τα λεγόμενα κοινωνικά ζητήματα όπως αυτό», δήλωσε η οργάνωση, προσθέτοντας ότι «ακόμα μεγαλύτερη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι η αμφιλεγόμενη διαφήμιση προβάλλεται κατά τη διάρκεια της prime time [τηλεόρασης], όταν τα παιδιά πιθανότατα παρακολουθούν τηλεόραση».
«Η Hill’s δοξάζει την αμαρτία και καμία αμαρτία δεν πρέπει να δοξάζεται. Η Hill’s δεν έπρεπε ποτέ να περάσει αυτή τη γραμμή».
Στη συνέχεια, η OMM ζητά από τους υποστηρικτές της να υπογράψουν ένα ψήφισμα που χαρακτηρίζει τη διαφήμιση ακατάλληλη και απαιτεί από τη Hill’s να την αποσύρει για να «παραμείνει ουδέτερη στον πολιτιστικό πόλεμο».
Η οργάνωση περιγράφει με ακρίβεια τη «σκανδαλώδη» διαφήμιση των 15 δευτερολέπτων, από την οποία περίπου 1 δευτερόλεπτο αφιερώνεται στην προβολή του γκέι ζευγαριού που κρατιέται χέρι-χέρι. Δείχνει επίσης το ζευγάρι να βγάζει χαρούμενα μια selfie με το νέο του σκύλο.