Ανησυχία για αντι-ΛΟΑΤ προεκλογικές διαφημίσεις στο Ισραήλ

01/01/2020
από
Ανησυχία για αντι-ΛΟΑΤ προεκλογικές διαφημίσεις στο Ισραήλ
Ανησυχία για αντι-ΛΟΑΤ προεκλογικές διαφημίσεις στο Ισραήλ

Η Anat Hoffman, εκτελεστική διευθύντρια του Κέντρου Θρησκευτικής Δράσης του Ισραήλ και της γυναικείας οργάνωσης Women of the Wall, ανησυχεί για τις προεκλογικές διαφημίσεις, που συγκρίνουν το κίνημα της μεταρρύθμισης με τους Ναζί, μεταξύ άλλων υποτιμητικών μηνυμάτων.

Οι προεκλογικές διαφημίσεις στο Ισραήλ, εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια των πρόσφατων εκλογών. Η Hoffman ανησυχεί ότι οι διαφημίσεις, που εμφανίζονται με τη μορφή πινακίδας στους δρόμους, θα μπορούσαν να επανεμφανιστούν στον επόμενο κύκλο εκλογών στο Ισραήλ.

Η Hoffman έκανε τις παρατηρήσεις αυτές κατά τη διάρκεια συνάντησης με το Chronicle στο τέλος Νοεμβρίου του 2019 στο Four Points Sheraton Milwaukee North Shore στο Brown Deer. Η Hoffman βρέθηκε στην πόλη ως μέρος μιας περιοδείας συγκέντρωσης κεφαλαίων για τη δουλειά της με έδρα το Ισραήλ.

Το μήνυμα σε μία πινακίδα ήταν το εξής:

“Ο πατέρας και ο πατέρας δεν κάνουν μια οικογένεια. Δικαίωμα να είναι κανείς κανονικός. Ψηφίστε Noam.” 

Το Noam είναι ένα σχετικά νέο θρησκευτικό αντι-ΛΟΑΤ κόμμα, που ιδρύθηκε για να καταπολεμήσει την αποδοχή των ΛΟΑΤ+ ανθρώπων και οικογενειών, σύμφωνα με ένα άρθρο του Ιουλίου του 2019 της Jerusalem Post. Η Hoffman δήλωσε ότι η διαφήμιση είναι ανησυχητική και προειδοποιεί ότι απροσδόκητα διευρύνει τη σφαίρα του τι είναι αποδεκτό να λέγεται δημοσίως στο Ισραήλ.

“Στο ίδιο βίντεο να δείχνουμε τον Χίτλερ και την Women of the Wall;” , δήλωσε η Hoffman, «Κανείς δεν μας έχει παρομοιαστεί ποτέ με τον Χίτλερ» .

Σύμφωνα με την Israel National News, το βίντεο δημοσιεύτηκε στη σελίδα του Facebook του κόμματος Noam κάτω από το σχόλιο:

“Μια ολόκληρη χώρα περνάει από θεραπεία μεταστροφής. Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε.” 

Στο βίντεο, εμφανίζονται άνθρωποι που κρατούν πλακάτ, που γράφουν μηνύματα όπως: “τα παιδιά δε χρειάζονται μητέρα” και “ο καθένας μπορεί να είναι Εβραίος”.

Η Hoffman βλέπει μία στρατηγική διαφήμισης, που βασίζεται στην απανθρωποποίηση και στο “ανακάτεμα της κατσαρόλας” , έτσι ώστε να «ξυπνήσουν» τα «ειδικά εκείνα στοιχεία» που χρειάζεται να ψηφίσουν αυτό που διαφημίζεται.

Υπάρχουν περιορισμοί δαπανών στο πλαίσιο της ισραηλινής νομοθεσίας για την πολιτική διαφήμισης και, με βάση τα σημεία εμφάνισής τους, είναι φανερό ότι τα όρια αυτά μπορεί να έχουν ξεπεραστεί. Φυσικά, αυτό μπορεί να έχει γίνει μόνο αν τα χρήματα που υποστηρίζουν τη διαφήμιση έρχονται από το εξωτερικό, όπως πιστεύει ότι είναι πιθανό.

«Αισθάνομαι πολύ άβολα, που μια ομάδα τόσο πολύ ακραία, ξόδεψε αυτά τα τεράστια χρηματικά ποσά» , είπε.

Το Noam δεν απάντησε σε αιτήματα των δημοσιογράφων για κάποιο σχόλιο.


Με πληροφορίες από: www.jewishchronicle.org




Δες και αυτό!