Αντιδράσεις για την καμπάνια “Hate Couture” της Diesel

08/11/2018
από

Η Diesel κυκλοφορεί στο διαδίκτυο την καμπάνια Hate Couture, αλλά ένα τζάκετ προκάλεσε αντιδράσεις για τη λέξη “faggot” που είναι γραμμένη πάνω του.

Το τζάκετ κυκλοφόρησε το Σεπτέμβριο, στο πλαίσιο της καμπάνιας Hate Couture της Diesel. Η καμπάνια πραγματοποιείται, σε συνεργασία με διάσημες προσωπικότητες, που έχουν ακούσει στο παρελθόν λόγια μίσους κι ομοφοβικές προσβολές, τις οποίες η Diesel κατέγραψε, ώστε μέσω της μόδας να επανοικειοποιηθούν, με σκοπό την ενδυνάμωση.

#DieselHateCouture

Στο πλαίσιο της εκστρατείας, η ηθοποιός Bella Thorne φόρεσε ένα μπλουζάκι με τη λέξη “slut” κι ο ηθοποιός Tommy Dorfman φόρεσε ένα τζάκετ που έφερε τη λέξη “faggot” .

Όμως

Η Diesel αντιμετωπίζει ένα κύμα θυμού στα social media αυτήν την εβδομάδα, μετά την έναρξη της κυκλοφορίας των φωτογραφιών του τζάκετ “faggot” . Σε πολλά άτομα από την LGBT+ κοινότητα δεν άρεσε η καμπάνια επανοικειοποίησης των ομοφοβικών φράσεων μίσους, από την εταιρία, πόσο μάλλον, όταν το τζάκετ αυτό κοστίζει 350£.

Κάποιο άτομο στο Twitter έγραψε: “Έχω πολύ απέχθεια γι’ αυτήν τη λέξη κι ο τρόπος με τον οποίο την προβάλλουν, λες και δεν είναι τίποτα, και τώρα απλά την έβαλαν πάνω σε ένα τζάκετ. Δεν είναι μία θετική λέξη, που χρειάζεται να την βάλει κάποιος πάνω σε τζάκετ.” 

Κάποιο άλλο άτομο έγραψε: “Παρακαλώ πείτε μου ότι αυτό είναι αστείο. Το καταλαβαίνω το μήνυμα που προσπαθείτε να μεταφέρετε, αλλά ως gay και μακροχρόνιος πελάτης της Diesel, είμαι τρομαγμένος μ’ αυτό!” 

Άλλοι, χαρακτήρισαν την καμπάνια “αηδιαστική” και κάλεσαν τη Diesel να ζητήσει συγγνώμη.

Η απάντηση της Diesel

Εκπρόσωπος της Diesel δήλωσε: “Στόχος μας είναι πάντα η αποδυνάμωση εκείνων που δημιουργούν το μίσος και την έκδηλη αρνητικότητα. Κάθε άτομο που συμμετέχει στην εκστρατεία σχετίζεται προσωπικά με το ίδιο το θέμα. Για την ευαισθητοποίηση σχετικά με το ζήτημα, το κάθε άτομο επέλεξε μια φράση, που ήθελε να φορέσει περήφανα, με στόχο την ενδυνάμωση των άλλων να πάρουν θέση απέναντι σ’ αυτό.

Μαζί, η Diesel κι ο Tommy Dorfman χρησιμοποιούν την καμπάνια ως πλατφόρμα για να αποδυναμώσουν εκείνους που μισούν και να δείξουν, ότι όσο περισσότερο μίσος φορούν, τόσο λιγότερο τους ενδιαφέρει» .

Ο Dorfman πρόσθεσε: “Όλα τα έσοδα από αυτό το τζάκετ προορίζονται για το Κέντρο Ali Forney της Νέας Υόρκης, το οποίο παρέχει καταφύγιο, φαγητό και προγράμματα σε άστεγα LGBTQ+ νεαρά άτομα» .




ANTIVIRUS POLLS

Πόσο σημαντικά θεωρείτε ότι είναι για τα κόμματα στην Ελλάδα τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα;

View Results

Loading ... Loading ...

Δες και αυτό!