Ο influencer παππούς που “σπάει” τις προκαταλήψεις

08/08/2023
από
Στα 80 του χρόνια, ο Günther Krappenhofft έχει γίνει ένας σωστός influencer. Ποτέ δεν περίμενε όμως να γίνει τόσο διάσημος.

Μέχρι πριν από οκτώ χρόνια, δεν είχε καν smartphone. Αλλά τώρα μπορεί να επικοινωνεί με τους 176 χιλιάδες followers στο Instagram, αναρτώντας μακροσκελή κείμενα γεμάτα θετική ενέργεια, όπως το να λέει στους followers του να “είναι απλά ο εαυτός τους”.

https://www.instagram.com/p/Cu8lkjeLYbx/

Ο Günther παίζει τον ρόλο του κουήρ γέροντα στους δρόμους του Βερολίνου, όπου ξεχωρίζει σαν πολύχρωμο παραδείσιο πουλί ανάμεσα στη μαυροφορεμένη σκοτεινή techno σκηνή της πόλης. Θέλει να δείξει στους νεότερους ότι μπορείς ακόμα να αγαπάς τη ζωή, να ζεις με χαρά και να είσαι cool ακόμα και όταν γερνάς.

Δεν πιστεύει στο να ντύνεσαι μόνο για ειδικές περιστάσεις. “Με την ηλικία, η οπτική μου για τη ζωή έχει αλλάξει. Τα κομψά ρούχα που συνήθιζα να φοράω μόνο σε ειδικές περιστάσεις, τα εξωφρενικά ακριβά ωραία αρώματα για μια πολύ ξεχωριστή βραδιά, όλα αυτά τα πράγματα χρησιμοποιούνται πλέον καθημερινά”, λέει στους followers του στο Instagram.

Το βιβλίο του με τίτλο Just be Yourself (sei einfach Du) αναφέρεται στην αξία της ατομικότητας. “Πρέπει να έχεις το θάρρος να είσαι αληθινός με τον εαυτό σου είτε αυτό αφορά το πώς ντύνεσαι είτε το ποιον αγαπάς. Πάντα λέω: να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι υπάρχουν ήδη. Εσύ είσαι το πρωτότυπο”, λέει στο LGBTQ Nation.

Για τον Günther, τα ρούχα ήταν πάντα μέρος αυτής της έκφρασης, αλλά ήταν μια τυχαία συνάντηση που τον έκανε το style icon που είναι σήμερα.

Όλα ξεκίνησαν όταν περίμενε το μετρό στο Kottbusser Tor, ένα από τα πιο κακόφημα μέρη της ζωντανής συνοικίας Kreuzberg του Βερολίνου. Ένας διερχόμενος φωτογράφος τράβηξε μια φωτογραφία, η οποία κατέληξε στα ειδησεογραφικά δίκτυα όλου του κόσμου και εμφανίστηκε σε ταξί και σε διαφημιστικές πινακίδες από τη Νέα Υόρκη μέχρι το Τόκιο. Έγινε γνωστός ως “ο γηραιότερος χιπστερ του Βερολίνου” ή ως “ο χιπστερικός παππούς”.

Το φυσικό του στυλ τράβηξε αμέσως την προσοχή του ιαπωνικού οίκου μόδας United Arrows, ο οποίος κανόνισε την πρώτη του εμφάνιση στην πασαρέλα.

“Δεν με ενδιέφερε πάντα η μόδα, αλλά η προσωπικότητά μου, τα συναισθήματά μου, η διάθεσή μου ήταν πάντα “μέσα” στα ρούχα μου”.




Δες και αυτό!