Μπορεί μια εταιρεία εσωρούχων να είναι συμπεριληπτική σε σχέση με το ανθρώπινο σώμα;

08/08/2018
από

Μια καινούρια εταιρεία εσωρούχων αποφάσισε να χρησιμοποιήσει άνδρες με διαφορετικούς σωματότυπους στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια.

H εταιρεία ονομάζεται Surge και δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διευθυντής της, μάλιστα είναι ο Austin Armacost, gay μοντέλο και αστέρι της τηλεόρασης.

Austin Armacost

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, “πολλές εταιρείες δεν είναι συμπερίληπτικές ως προς τα σώματα που προβάλλουν. Η Surge ήρθε για να το αλλάξει αυτό”.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας: «Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι ο αριθμός των ατόμων που εισάγονται στο νοσοκομείο με διατροφική διαταραχή έχει αυξηθεί κατά 70% τα τελευταία έξι χρόνια.”

Διάβασε επίσης

Γιατί πρέπει (επιτέλους) να μιλήσουμε για τις διατροφικές διαταραχές εντός της gay κοινότητας

«Ως εταιρεία ανδρικών εσώρουχων δεν θέλουμε να πιέσουμε αυτούς τους άνδρες και να τους κάνουμε να νιώθουν άσχημα με το σώμα τους. Είναι πολύ συνηθισμένο για την κοινωνία να συζητά για τις γυναίκες που υποφέρουν από τα επιβαλλόμενο πρότυπα σώματος, όχι όμως και για τους άνδρες. Ελπίζουμε να βοηθήσουμε ώστε αυτό να αλλάξει”. 

Ένας από τους άνδρες που συμμετείχαν στην εκστρατεία είναι και ο 30χρονος Daniel Leo Stanley, ο οποίος ζει ανοιχτά ως gay στο Brighton.

Daniel Leo Stanley

Στην ερώτηση αν αισθάνεται την ανάγκη να ακολουθεί κάποια συγκεκριμένα πρότυπα, σε σχέση με το σώμα του, απάντησε: «Γενικά υπάρχει πίεση να χάσω βάρος και να είναι περισσότερο μυώδης κλπ. Προσπαθώ να την αγνοήσω και να δουλέψω με το σώμα μου, όπως εγώ πιστεύω.” 

 




Δες και αυτό!