Μια καινούρια εταιρεία εσωρούχων αποφάσισε να χρησιμοποιήσει άνδρες με διαφορετικούς σωματότυπους στην πρώτη της διαφημιστική καμπάνια.
H εταιρεία ονομάζεται Surgeκαι δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διευθυντής της, μάλιστα είναι ο Austin Armacost, gay μοντέλο και αστέρι της τηλεόρασης.
Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, “πολλές εταιρείες δεν είναι συμπερίληπτικές ως προς τα σώματα που προβάλλουν. Η Surge ήρθε για να το αλλάξει αυτό”.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας: «Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι ο αριθμός των ατόμων που εισάγονται στο νοσοκομείο με διατροφική διαταραχή έχει αυξηθεί κατά 70% τα τελευταία έξι χρόνια.”
Διάβασε επίσης
Γιατί πρέπει (επιτέλους) να μιλήσουμε για τις διατροφικές διαταραχές εντός της gay κοινότητας
«Ως εταιρεία ανδρικών εσώρουχων δεν θέλουμε να πιέσουμε αυτούς τους άνδρες και να τους κάνουμε να νιώθουν άσχημα με το σώμα τους. Είναι πολύ συνηθισμένο για την κοινωνία να συζητά για τις γυναίκες που υποφέρουν από τα επιβαλλόμενο πρότυπα σώματος, όχι όμως και για τους άνδρες. Ελπίζουμε να βοηθήσουμε ώστε αυτό να αλλάξει”.
Ένας από τους άνδρες που συμμετείχαν στην εκστρατεία είναι και ο 30χρονος Daniel Leo Stanley, ο οποίος ζει ανοιχτά ως gay στο Brighton.
Στην ερώτηση αν αισθάνεται την ανάγκη να ακολουθεί κάποια συγκεκριμένα πρότυπα, σε σχέση με το σώμα του, απάντησε: «Γενικά υπάρχει πίεση να χάσω βάρος και να είναι περισσότερο μυώδης κλπ. Προσπαθώ να την αγνοήσω και να δουλέψω με το σώμα μου, όπως εγώ πιστεύω.”