Η σουηδικής κατασκευής αυτοκινήτων Volvo, σε συνεργασία με το εμπορικό κέντρο Westfield του Λονδίνου, δημιούργησε σήμανση στάθμευσης με στόχο την ορατότητα και την υποστήριξη των LGBT οικογενειών.
Η ιδέα είναι μέρος μιας εκστρατείας για την προώθηση του νέου μοντέλου V60 της εταιρείας, το οποίο ξεκινά στις 9 Ιουλίου και συνοδεύεται από μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Το νέο μοντέλο οικογένειας» .
Η εταιρεία δήλωσε ότι αναγνωρίζεται ότι, με την πάροδο των χρόνων, ο ορισμός της οικογένειας έχει εξελιχθεί, εξ ου και οι εικόνες παρουσιάζουν διαφορετικά παραδείγματα οικογένειας στην κοινωνία, συμπεριλαμβανομένων ομόφυλων ζευγαριών, μονογονεϊκών και πυρηνικών οικογενειών.
«Η εισαγωγή του νέου V60 μας δίνει την ιδανική ευκαιρία να γιορτάσουμε τη σύγχρονη οικογένεια σε όλες τις μορφές της» , δήλωσε ο Mike Johnstone, Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκετινγκ, της Volvo Car UK.
«Το V60 αντικατοπτρίζει απόλυτα την ανθρωποκεντρική προσέγγισή μας στο σχεδιασμό αυτοκινήτων, που έχει ως στόχο να διευκολύνει και να εξασφαλίσει την ασφαλέστερη ζωή των ιδιοκτητών του» .