Για “κατασκευασμένη υπόθεση”, “ευεπίφορο κλίμα για εξόντωση προσωπικότητας” και “σκευωρούς” έκανε λόγο ο αδερφός του Δημήτρη Λιγνάδη, Γιάννης. Στοχοποιήθηκαν δημοσιογράφοι και δικηγόροι της πολιτικής αγωγής.

Χωρίς τέλος είναι η στοχοποίηση που δέχονται οι δημοσιογράφοι οι οποίοι συνέδραμαν με τις αποκαλύψεις τους, στο να οδηγηθεί ο Δημήτρης Λιγνάδης ενώπιον της ελληνικής Δικαιοσύνης.

Μετά τους καταγγέλλοντες, οι οποίοι μήνυσαν τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου για τη σεξουαλική κακοποίηση τους, οι άνθρωποι του Τύπου ήταν εκείνοι που γνωστοποίησαν τις εξελίξεις, θέτοντας προ των ευθυνών του μέχρι και το υπουργείο Πολιτισμού. Αυτούς τους ανθρώπους ο αδελφός του Δημ. Λιγνάδη, επιχείρησε να στοχοποιήσει καταθέτοντας ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου.

Ανάμεσά τους την Έλενα Ακρίτα για τις αποκαλύψεις της γύρω από τις εξελίξεις στην υπόθεση Λιγνάδη που οδήγησαν στην απομάκρυνσή του από τη θέση του. Ο Γιάννης Λιγνάδης απέδωσε ευθύνες για την κατάσταση του αδελφού του όχι στις ενδείξεις που έχει συλλέξει η ελληνική Δικαιοσύνη σε βάρος του, αλλά “στο ζεύγος Βλάχου – Χατζηαντωνίου, στην Ακρίτα και στην Κουρτέση” καθώς και σε “μέλη του ΔΣ του ΣΕΗ”. Δηλαδή στους δικηγόρους της πολιτικής αγωγής και σε δύο δημοσιογράφους.

Όσο για τους “σκευωρούς” αυτής της “κατασκευασμένης υπόθεσης”, ο μάρτυρας ισχυρίστηκε: “Τον Ιανουάριο του 2021 ξεκίνησαν κάποιες αναρτήσεις που εβαζαν στο κάδρο τον αδερφό μου. Άρχισαν να πυκνώνουν… Μια συλλογικότητα δημοσιογράφων στο 2020mag με υπεύθυνο κάποιον Ταχτσίδη… ήταν και η Ακρίτα και η Χατζηαντωνίου. Υπήρχαν σχόλια ανώνυμα που κανιβάλιζαν, αρνητικά σχόλια επιθετικά… αυτό κορυφώθηκε στο τέλος του μήνα. Ο σκηνοθέτης Καρατζάς μιλούσε για ένα γνωστό παιδόφιλο, φωτογραφίζοντας τον αδερφό μου. Όλα αυτά εκκολάπτονται με ταχύτατους ρυθμούς”.

Πρόεδρος: Αυτά ήταν ψευδή δηλαδή οπωσδήποτε;

Μάρτυρας: Αυτό θα το κρίνετε εσείς. Αυτοί πάντως ειχαν δεδομένη την ενοχή του. Μιλούσαν για παιδόφιλο βιαστή, ήταν βέβαιοι. Με ένα τοξικό περίβλημα, μια κακοήθεια, πρωτόγνωρη επιθετικότητα. Οι ακαδημαϊκές σπουδές μου είναι κριτική λογοτεχνίας. Είναι εμφανέστατο ότι είναι μια κατασκευή.

Ο Γιάννης Λιγνάδης όπως ήταν αναμενόμενο, υπερθεμάτισε γύρω από τους ισχυρισμούς της υπεράσπισης κάνοντας λόγο για “ευεπίφορο κλίμα για εξόντωση προσωπικότητας. Και σε αυτές τις περιπτώσεις θεωρώ ότι υπήρχε σχεδιασμός. Δεν ξέρω τον αρχηγό, αλλά σίγουρα τη διαχειρίστηκε η πολιτική αγωγή”.

Πρόεδρος: Παρέες του ξέρετε;

Μαρτυρας: Επιφανειακά.

Πρόεδρος: Είχε αντιπαλότητες;

Μάρτυρας: Πολλές. Στο πλαίσιο του αλληλοσπαραγμού που υπάρχει στο θέατρο. Υπήρχαν έντονες και υφέρπουσες αντιπαλότητες που εκδηλώθηκαν όταν τους δόθηκε το πεδίο, δηλαδή μετά τον Ιανουάριο του 2021. Πήρε μια σχεδόν υστερική χροιά, ένα φανατισμό πρωτόγνωρο και κατέδειξε κάποιες δυναμικές. Είναι σαφές.

Πρόεδρος: Φτάνουν αυτές σε σημείο να κατασκεύασαν μια σκευωρία; Γιατί μόνο στο συγκεκριμένο εκδηλώθηκε ο σπαραγμός;

Μάρτυρας: Εκδηλώθηκε και με άλλους. Στον αδερφό μου ήταν προσωπικό, έχουν να κάνουν με την ταυτότητά του, την πολιτική ιδεολογική. Από την πρώτη στιγμή με τον κοινό νου αμέσως απο τα αμυδρά αρχικά στοιχεία κατάλαβα ότι ήταν κατασκευασμένο και μάλιστα όχι καλά. Απλά ήταν η συγκυρία τέτοια που ήταν ευεπίφορο το πεδίο για αυτές τις καταγγελίες. Είμαι πεπεισμένος οτι είναι σκευωρία, υπάρχουν όχι απλά ενδείξεις αλλά αποδείξεις.

Νωρίτερα, στο δικαστήριο κατέθεσε ο Διον. Παναγιωτάκης, φίλος του κατηγορούμενου και πρώην σύζυγος της Ελένης Κούρκουλα, ο οποίος ακολούθησε και εκείνος την οδό των κατασκευασμένων κατηγοριών.

“Δεν τον έχω δει ποτέ με ανήλικους. Αυτά τα ακούω αυτές τις ημέρες. Έχω αυτό που ζούσα ήταν μια κανονική κατάσταση. Οι φίλοι του ήταν και φίλοι μας. Ήταν ηθοποιοί, φοιτητές θεατρικών σχολών. Ήταν και δικοί μας φίλοι”, κατέθεσε, προσθέτοντας ότι: “Θεωρώ ότι κάποιοι βλέποντας δικηγόρους ή άλλα πρόσωπα να λένε ‘όποιος έχει να κάνει καταγγελία ας έρθει μαζί μου’… και δεν εμφανίζεται κανείς που να έχει συνεργαστεί με το χώρο…”.

Εισαγγελέας: Οι καταγγελίες θα έπρεπε να προέρχονται μόνο από άτομα του χώρου; Υπάρχει τέτοιο κριτήριο;

Μ: Όχι, αλλά είναι άτομα που δεν είναι του χώρου, δεν τα γνωρίζει το περιβάλλον του, άρα μπαίνω σε σκέψεις. Αυτοί οι τύποι είναι βίζιτες. Οποιαδήποτε γυναίκα ή άντρας εμφανίζεται με αυτό τον τρόπο, προκλητικά, εγώ αυτό καταλαβαίνω. Όταν βάζεις φωτογραφίες και γράφεις “μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι, ο κώλος μου γεμίζει σιλικόνη”.

Σε ερώτηση ένορκου για το εάν είχε ακούσει φήμες κατά καιρούς για τον κατηγορούμενο, ο μάρτυρας απάντησε πως για πρώτη φορά άκουσε λίγο πριν τη σύλληψή του. “Ιστορίες έχω ακούσει πολλές για πολλούς χώρους. Εγώ πάντως στο δικό μου το θέατρο 35 χρόνια δεν έχει σημειωθεί κάτι τέτοιο. Μου έχουν πει για προβληματικές συμπεριφορές”, κατέθεσε.

Βλάχος (πολιτική αγωγή): Για τον κατηγορούμενο είχε ακουστεί κάποια φήμη;

Μάρτυρας: Ότι άλλαζε τα κείμενα συνεχώς, ότι έφτανε τελευταία στιγμή στην παράσταση, τέτοια πράγματα.

Βλάχος: Με νεαρά ανήλικα άτομα έκανε παρέα, τον έχετε δει ποτέ;

Μάρτυρας: Όχι.

Βλάχος: Υπήρξε μάρτυρας που έκανε λόγο για τον “Λιγνάδη και τα παιδιά του”. Τον έχετε δει ποτέ;

Μάρτυρας: Αν αναφερόταν σε μαθητές του μπορεί.

Βλάχος: Υπάρχει η άποψη πως αυτή η υπόθεση είναι μία σκευωρία που στήθηκε από το ΣΕΗ, εσείς τι πιστεύετε;

Μάρτυρας: Δεν έχω ικανό το ΣΕΗ να κάνει τέτοιο μεγάλο πράγμα.

Βλάχος: Είπατε για βίζιτες, έχετε στοιχεία για συγκεκριμένους μάρτυρες;

Μάρτυρας: Όχι σας λέω αυτό που είμαστε στη κοινωνία και γνωρίζουν όλοι.

Πηγή: news247.gr

Στο Δημοτικό, όταν η δασκάλα μας έβαλε "Σκέφτομαι και γράφω" να πούμε τι θέλουμε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε, απάντησα: Πρώτα γιατρός και όταν γεράσω περιπτεράς. Από μικρός μου άρεσε η ποικιλία και τη σύνταξη ούτε καν που τη σκεφτόμουνα. Στη συνέχεια ασχολήθηκα ερασιτεχνικά με σχολικές εφημερίδες και όταν πέρασα στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ άρχισα να δουλεύω κανονικά στον ειδικό τύπο σχεδόν από το πρώτο έτος. Το Αntivirus το αγαπάω όπως ο Αθηναίος το χωριό του. Ενώ είμαι αναγκασμένος να ζω από την κανονική μου δουλειά, το Antivirus είναι η πραγματική δημοσιογραφία και το ρεπορτάζ που θα ήθελα να κάνω. Από το 2007 υπάρχει αυτή η σχέση αγάπης.