Τα οφέλη της σπιρουλίνας οφείλονται στην περιεκτικότητα της σε αντιοξειδωτικά, πρωτεΐνες, μέταλλα και λιπαρά οξέα που προστατεύουν τα κύτταρα. Αποτελεί ένα εξαιρετικό συμπλήρωμα διατροφής για πολλές ομάδες ανθρώπων.

Το όνομά της προέρχεται από τη μικροσκοπική δομή της και το γαλαζοπράσινο χρώμα, από την υψηλή συγκέντρωση χλωροφύλλης και φυκοκυανίνης, η οποία είναι ένα αντιοξειδωτικό. Καλλιεργείται σε περιοχές γλυκού νερού με υψηλή έκθεση στον ήλιο.

σπιρουλίνα

  • Το τέλειο συμπλήρωμα διατροφής για την αναιμία

Έχει χρησιμοποιηθεί ως συμπλήρωμα διατροφής από την εποχή των Αζτέκων και περιέχει μια τέτοια συγκέντρωση θρεπτικών συστατικών που ο ΟΗΕ την έχει εισαγάγει σε προγράμματα για την εξάλειψη της αναιμίας και του υποσιτισμού σε διάφορες περιοχές του πλανήτη. Επιπλέον, αποτελεί συμπλήρωμα για τους ελίτ αθλητές και ακόμη και τους αστροναύτες της NASA.

Παρέχει τρεις φορές περισσότερη βιταμίνη Β1 από τη βρώμη (2,38mg σε 100g), διπλάσια καροτενοειδή από βερίκοκα (342mg) και σχεδόν διπλάσια ποσότητα βιταμίνης Ε από ότι το αβοκάντο (5mg). Ωστόσο, καθώς λαμβάνεται σε μικρές δόσεις (5g, για παράδειγμα), η θρεπτική συμβολή είναι σχετική. Περιέχει, για παράδειγμα, τέσσερις φορές περισσότερο σίδηρο από τις φακές (28,5mg) και το διπλάσιο ασβέστιο από τους ξηρούς καρπούς (120mg). Από την άλλη πλευρά, είναι γενναιόδωρη σε βασικά λιπαρά οξέα και βλεννώδη πολυσακχαρίδια.

Χάρη στα αντιοξειδωτικά φυτοχημικά προϊόντα, έχει διεγερτικές, καθαριστικές και αναγεννητικές ιδιότητες. Αποτελεί εξαίρετο συμπλήρωμα για την εξισορρόπηση της διατροφής, τόσο για περιόδους έντονης σωματικής κόπωσης όσο και για την ανάκαμψη μετά από ασθένεια ή χειρουργική επέμβαση.

  1. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΕΪΝΩΝ;

Ναι, δεδομένης της υψηλής αναλογίας πρωτεϊνών, η οποία φτάνει το 65%, με μεγάλη ικανότητα αφομοίωσης. Λόγω αυτής της συγκέντρωσης, το προφίλ της έχει σημαντική βιολογική αξία.

  1. ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ;

Η πρωτεϊνική πρόσληψη συμπληρώνεται με βιταμίνες Α, Β και Ε. Αναστέλλεται λόγω της μεγάλης συμβολής του σιδήρου, ασβεστίου, φωσφόρου, μαγνησίου, καλίου, νατρίου, ιωδίου και ψευδαργύρου.

  • Προωθεί την ανάπτυξη μυών και την ανάκτηση μετά από έντονη άσκηση.
  • Βοηθάει στην πρόληψη των τραυματισμών.
  • Αυξάνει την ενέργεια και τη ζωτικότητα.

Ωστόσο, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αν αισθάνεστε υπερβολικά κουρασμένοι, θα πρέπει να «ακούσετε» το σώμα σας και να ξεκουραστείτε. Η σπιρουλίνα είναι απλά ένα συμπλήρωμα και δεν μπορεί να αντικαταστήσει την απαραίτητη για τον οργανισμό ξεκούραση. Αν νιώθετε εξαντλημένοι, αποφύγετε την έντονη σωματική κόπωση και αφιερώστε τον χρόνο σας σε μια δραστηριότητα που σας διασκεδάζει. Δοκιμάστε να στοιχηματήστε live με τη Novibet, ώστε να συνδυάσετε την ξεκούραση με τη διασκέδαση.

  1. ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΗΓΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ Β12;

Δεν μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη πηγή βιταμίνης Β12 επειδή, αν και περιέχει αυτό το στοιχείο σε μικρές ποσότητες, δεν είναι βιοδιαθέσιμη. Η σημασία της έγκειται συνέργεια της με τις άλλες βιταμίνες της ομάδας Β και σε σχέση με την απορρόφηση του σιδήρου.

  1. ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ;

Έχει ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα και είναι πλούσια σε λινολεϊκά οξέα, τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της LDL χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων. Βοηθά στην διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε κανονικά επίπεδα και στην πρόληψη των καρδιακών προσβολών και των εγκεφαλικών επεισοδίων.

Τι πρέπει να προσέξετε:

Αντενδείκνυται σε αυτοάνοσες ασθένειες. Συνιστάται να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας σε περίπτωση που πάσχετε από θυρεοειδή, νεφρική ανεπάρκεια ή είστε έγκυος.

Γιατί το Collagen Pro – Active πρέπει να γίνει η αγαπημένη σου καθημερινή συνήθεια