Σύμφωνα με νέα έρευνα της Anti-Defamation League, το 73% των online gamers έχει βιώσει κάποιου είδους παρενόχληση και το 65% έχει βιώσει “σοβαρή παρενόχληση” με τη μορφή σωματικής απειλής, σεξουαλικής παρενόχλησης, ρατσισμού και “doxing” (δημοσίευση προσωπικών στοιχείων σε chat).
Στην έρευνα συμμετείχαν 1.045 ενήλικα άτομα που παίζουν online multipayer παιχνίδια σε PC, κονσόλες ή από το κινητό, στις ΗΠΑ, κι έτρεξε από τον Απρίλιο μέχρι τον Μάιο του 2019.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως το μεγαλύτερο ποσοστό της παρενόχλησης βασίζεται στο φύλο, με το 38% να γίνεται σε βάρος των γυναικών και το 35% να αφορά στην LGBT κοινότητα των gamers, που ανέφεραν παρενόχληση βάσει της έκφρασης ή/και της ταυτότητας φύλου και του σεξουαλικού προσανατολισμού.
Το 53% των online multipayer gamer, που έχουν βιώσει κάποιου είδους παρενόχληση, πιστεύει ότι έγινε λόγω της εθνικότητά τους, των θρησκευτικών τους πιστεύω, της ικανότητά τους, του φύλου τους, ή του σεξουαλικού τους προσανατολισμού.
“Σχεδόν τα 2/3 των ενηλίκων των ΗΠΑ παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια κι ακόμα υπάρχουν σημαντικά προβλήματα μίσους, παρενόχλησης και προκατάληψης. Στην ADL, βλέπουμε τα διαδικτυακά παιχνίδια ως κοινωνικές πλατφόρμες και πρέπει να καταπολεμήσουμε το μίσος σ’ αυτές με την ίδια σοβαρότητα με τα παραδοσιακά social media” , δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Anti-Defamation League, Jonathan Greenblatt.
Τα παιχνίδια με τις θετικές εμπειρίες ήταν τα World of Warcraft, Minecraft, NBA2K και το Overwatch. Τα χειρότερα στη λίστα είναι το Dota 2 (79% αναφορών) και το Counter-Strike: Global Offensive (75% αναφορών.