Ένα βίντεο για την τοξική αρρενωπότητα κυκλοφόρησε πρόσφατα η Gillette, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείας ανδρικής περιποίησης.
Επηρεασμένο από το κίνημα Μe Too, το βίντεο παροτρύνει του άνδρες να θέσουν υψηλότερους στόχους, σχετικά με τον ανδρισμό τους, παίρνοντας θέση κάθε φορά που ένας άλλος άνδρας συμπεριφέρεται σεξιστικά ή εκφοβίζει κάποιο άλλο άτομο.
Το βίντεο δέχεται έντονη κριτική στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης με πολλούς άνδρες να ζητούν το μποϋκοτάρισμα της μάρκας.
Το ακροδεξιό περιοδικό The New American επιτέθηκε στο μήνυμα που στέλνει η Gillette, λέγοντας ότι «αντανακλά πολλές εσφαλμένες υποθέσεις». «Οι άνδρες είναι το πιο ατίθασο φύλο, κι αυτός είναι ο λόγος πίσω από την επικινδυνότητά τους, αλλά και τον δυναμισμό τους», αναφέρει το δημοσίευμα.
Ένα από τα επιχειρήματα των ανδρών που διαμαρτύρωνται είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες.
Χαρακτηριστικό πάντως είναι ότι το βίντεο στο ΥουΤube μετρά περισσότερα από 23.000 dislikes, με τα likes να μην ξεπερνούν τις 2.000.