Η Beetroot με «Τα Ελληνικά Τέρατα», επιχειρεί να αντιστρέψει –με χιούμορ– την κακή πολιτικό-οικονομική εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα τις οικουμενικές φιλοσοφικές βάσεις και πρακτικές του σύγχρονου design. Χρησιμοποιώντας τα τέρατα της ελληνικής μυθολογίας με το διττό τους χαρακτήρα τόσο ως θύτες όσο και ως θύματα, τα “The Greek Monsters” λειτουργούν ως τα πλέον σύγχρονα σύμβολα ενάντια στο ρατσισμό, την απλοποίηση και τον αποκλεισμό, ενώ παράλληλα επικοινωνούν τις βασικές αρχές της δημιουργικότητας.
Μουσείο Μπενάκη : Τα Eλληνικά Tέρατα της BEETROOT
Η έκθεση παρουσιάζει δημιουργίες του γραφείου οπτικής επικοινωνίας Beetroot Design Group, τα οποία ως προς την αισθητική τους βασίζονται στην αυθεντική εικονογράφηση των Beetroot για το βιβλίο «Τα Παρεξηγημένα Τέρατα της Ελληνικής Μυθολογίας». Συγκεκριμένα αποτελείται από εγκαταστάσεις, τρισδιάστατα γλυπτά, αλλά και ψηφιακά «αόρατα» τέρατα που εμφανίζονται, συμπληρώνονται ή αποκτούν ζωή μέσα από «έξυπνες» ηλεκτρονικές συσκευές, όπως tablets και smartphones.Η έκθεση δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της βράβευσης της Beetroot Design Group με την υψηλότερη διάκριση στο χώρο του επικοινωνιακού design παγκοσμίως (red dot Agency of the Year) και παρουσιάζεται για πρώτη φορα στην Αθήνα. Τα εκθέματα λειτουργούν σε ένα πρώτο επίπεδο ως σύγχρονα καλλιτεχνικά δημιουργήματα βασισμένα στην ελληνική μυθολογία αλλά σε δεύτερο, ως αφορμή για την παρουσίαση των συστατικών της δημιουργίας και της ανάπτυξης. Η μυθολογία μας επανεξετάζεται υπό το νέο πρίσμα της ουσίας που κρύβει πίσω από το φανταστικό της περίβλημα και εδραιώνει εκ νέου τη θέση της ως κληρονομιά του δυτικού πολιτισμού.