Τρανσφοβικοί καλούν σε μποϊκοτάζ των CostaCoffee μετά από συμπεριληπτική τοιχογραφία

02/08/2023
από
Το hashtag #BoycottCostaCoffee έχει γίνει ήδη πολύ δημοφιλές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μετά την εικονογραφημένη απεικόνιση ενός ατόμου με ουλές από top surgery σε μία από τις καφετέριες της αλυσίδας.

Σε ένα Costa Express εθεάθη εικονογραφημένο σκίτσο με ένα άτομο που δείχνει περήφανα τις ουλές από το top surgery, έχει μπλε μαλλιά και πίνει καφέ. Το σκίτσο, όπως ήταν αναμενόμενο, προκάλεσε τρανσφοβικές αντιδράσεις που απειλούν με μποϊκοτάζ την αλυσίδα καφέ.

Η αντί-τρανς ακτιβίστρια Maya Forstater συνέδεσε την εικόνα με τον «αυτοτραυματισμό», παρά το γεγονός ότι το top surgery έχει διαπιστωθεί ότι βελτιώνει την ποιότητα ζωής των νέων τρανς ατόμων.

Η Forstater, η οποία το 2022 κέρδισε δικαστική υπόθεση που έκρινε ότι υπέστη διακρίσεις λόγω των «κριτικών ως προς το φύλο» (gender critical) πεποιθήσεών της, δήλωσε: «Το κύριο ζήτημα εδώ είναι η προώθηση και η ωραιοποίηση του αυτοτραυματισμού και η ιδέα ότι οι νεαρές γυναίκες πρέπει να αφαιρούν το στήθος τους».

Η ΛΟΑΤΚΙ+ ομάδα LGBWithTheT εξήγησε ότι η διαφήμιση δηλώνει ότι η υποστήριξη προς την τρανς κοινότητα γίνεται «όλο και πιο ξεκάθαρη».

«Έχετε παρατηρήσει ότι ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά αντεπιτίθενται οι τρανσφοβικοί…Η υποστήριξη γίνεται όλο και πιο ξεκάθαρη για να τη βλέπουν όλοι», ανέφερε η ομάδα στο Twitter.

https://twitter.com/LGBwiththeT/status/1686066030580277248?s=20

Ένας χρήστης του Twitter πρόσθεσε ότι η εικονογράφηση ήταν μια «εξαιρετική διαφήμιση» της Costa.

«Είδα ότι η Costa ήταν στα trends. Εν τέλει αποδείχθηκε ότι έγινε τόσο δημοφιλής επειδή έχουν μια εικονογράφηση ενός τρανς μασκ ατόμου και όλοι οι μισαλλόδοξοι εκνευρίζονται και μόνο με την ύπαρξη των τρανς ατόμων», ανέφερε χρήστης.

Ένας εκπρόσωπος της Costa δήλωσε στους Times: «Στην Costa Coffee γιορτάζουμε τη διαφορετικότητα των πελατών μας, των μελών της ομάδας μας και των συνεργατών μας.

«Θέλουμε όλοι όσοι αλληλεπιδρούν μαζί μας να βιώσουν το συμπεριληπτικό περιβάλλον που έχουμε δημιουργήσει, για να ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι, ελεύθεροι και περήφανοι για τον εαυτό τους.

«Η τοιχογραφία αναδεικνύει και γιορτάζει τη συμπερίληψη».

Η μάρκα έχει δείξει και στο παρελθόν την υποστήριξή της στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, το 2022, συνεργαζόμενη με τη φιλανθρωπική οργάνωση Switchboard LGBT+ Helpline ενόψει του μήνα υπερηφάνειας.

Η απειλή για μποϊκοτάζ θυμίζει αντί-τρανς αντιδράσεις σε άλλες μάρκες τους τελευταίους μήνες. Η Bud Light αντιμετώπισε οργισμένες αντιδράσεις μετά τη συνεργασία της με την τρανς influencer Dylan Mulvaney, με τους αντί-τρανς ακτιβιστές να σπάνε τις βιτρίνες της Bud Light στα καταστήματα, να αρνούνται να πουλήσουν τη μπύρα και στην περίπτωση του Kid Rock, να πυροβολούν κουτιά Bud Light.




Δες και αυτό!