Οι τρανσφοβικοί συνεχίζουν να επιδεικνύουν το μίσος τους εναντίον του αστεριού του TikTok Dylan Mulvaney, ενώ υπόσχονται να μποϊκοτάρουν τις μάρκες μακιγιάζ Maybelline και MAC λόγω παλαιών συνεργασιών με την τρανς influencer.
Μετά από εβδομάδες αντί-τρανς αντιδράσεων επειδή δημοσίευσε μια συνεργασία με την Bud Light, η Mulvaney δέχεται τώρα περισσότερο τρανσφοβικό μίσος για διαφημίσεις που δημοσίευσε πριν από μήνες, συμπεριλαμβανομένων αρκετών διαφημίσεων μακιγιάζ.
Οι αντιδράσεις πιστεύεται ότι ξεκίνησαν από την πρώην «τρανς» προσωπικότητα του διαδικτύου Oli London, ο οποίος δημοσίευσε ένα tweet που έκανε misgendering στη Mulvaney και κορόιδευε μια παλιά συνεργασία της με την Maybelline που είχε δημοσιεύσει.
Ο καταιγισμός ξεκίνησε με τον αντί-τρανς ακτιβιστή Jordan Peterson να προτρέπει τους οπαδούς του να «μποϊκοτάρουν τη Maybelline». Οι χρήστες του Twitter επεσήμαναν το προφανές, ότι η Maybelline και η MAC είναι διαφορετικές μάρκες, που δεν ανήκουν καν στην ίδια μητρική εταιρεία.
Ακριβώς όπως οι τρανσφοβικοί υποσχέθηκαν να μποϊκοτάρουν την Bud Light, το #BoycottMaybelline έγινε trend στο Twitter, με αρκετούς χρήστες να χαρακτηρίζουν την εταιρεία μακιγιάζ «woke».
Οι υποστηρικτές της Dylan Mulvaney μίλησαν υπέρ της 26χρονης influencer στο Twitter, με έναν χρήστη να αστειεύεται: «Θα έχει πλάκα όταν οι τρανσφοβικοί συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να μποϊκοτάρουν κάθε μάρκα μακιγιάζ και μόδας και αναγκαστούν να κυκλοφορούν μόνο με χάρτινες σακούλες».
Ένας άλλος σχολιάζοντας το βίντεο της Mulvaney είπε: «Αυτός είναι όλος ο λόγος που έχουν καταρρεύσει. Επειδή η Maybelline τόλμησε να χρηματοδοτήσει μια τρανς γυναίκα για αυτό το βίντεο των 13 δευτερολέπτων».
«Εν τω μεταξύ, οι γυναίκες, τρανς και cis, με πραγματικά προβλήματα αφήνονται να πνιγούν στο μίσος».
@dylanmulvaney Honoring World AIDS Day with @maccosmetics using VIVA GLAM – the Lipstick that gives back 100% of the selling price to organizations that support those living with and affected by HIV/AIDS #MACcosmetics#MACVIVAGLAM#ad
Μετά από εβδομάδες φανατικών αντιδράσεων από δεξιούς για τη συνεργασία της Mulvaney με την Bud Light, αναφέρθηκε ότι η αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της μάρκας μπύρας αποχώρησε από το ρόλο της.
Η Alissa Heinerscheid, η οποία προηγουμένως υπερασπίστηκε τη διαφήμιση της Mulvaney στο πλαίσιο της προσπάθειας να γίνει η Bud Light πιο συμπεριληπτική και λιγότερο «κομματική», φέρεται να πήρε άδεια απουσίας μετά τις αντιδράσεις.
Οι δεξιοί αντέδρασαν έντονα στη διαφήμιση της Mulvaney, με τον μουσικό και υποστηρικτή του Trump Kid Rock να ξεφορτώνει ένα όπλο επίθεσης σε κουτιά με μπύρες Bud Light, έναν αυτοαποκαλούμενο «συντηρητικό μπαμπά» να λανσάρει τη δική του μάρκα «100% woke-free μπύρας» για να ανταγωνιστεί τη Bud Light, και τις εγκαταστάσεις της Budweiser να αντιμετωπίζουν απειλές για βόμβα.
Σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη (20 Απριλίου), η εκπρόσωπος Τύπου του Λευκού Οίκου Karine Jean-Pierre καταδίκασε τη βίαιη αντίδραση, λέγοντας: «Όταν μία τρανς Αμερικανίδα δημοσιεύει ένα βίντεο για μια μάρκα μπύρας που της αρέσει και αυτό οδηγεί σε απειλές για βόμβα, είναι σαφές ότι το επίπεδο βίας και το μίσος κατά των τρανς ατόμων στην Αμερική πρέπει να σταματήσει».