Εμπνευσμένο από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη, το «Tommy Factory» επαναπροσδιορίζει δημιουργικά το σήμερα, όπου Futuremakers από διαφορετικές γενιές, όπως η Kate Moss, η Lila Moss και ο Travis Barker, συναντιούνται για να συγκρουστούν με το κλασικό και το νέο.Tommy FactoryAmsterdam (Αύγουστος 2022) – Η Tommy Hilfiger, η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει το Tommy Factory, ένα βιωματικό creative playground για το Φθινόπωρο του 2022 εμπνευσμένo από το φημισμένο στούντιο του Andy Warhol στη Νέα Υόρκη. Το Tommy Factory θα ζωντανέψει μέσω της καμπάνιας FALL 2022 με Futuremakers διαφορετικών ηλικιών που αποτυπώνονται μέσα από τον κόκκινο, λευκό και μπλε φακό. Με τον Tommy Hilfiger να επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης στις 11 Σεπτεμβρίου 2022, η μεγαλύτερη πλατφόρμα της βιομηχανίας της μόδας, «See Now, Buy Now», θα βασιστεί στην ιστορία της ποπ κουλτούρας της πόλης και στο εμβληματικό Warhol Factory δημιουργώντας έναν αποδομημένο καλλιτεχνικό χώρο που γιορτάζει τη δημιουργικότητα και την αυτοέκφραση.

Κάποτε, το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, το Warhol's Factory ήταν μια σύγκρουση ανθρώπων και κουλτούρων, lo-fi και hi-tech στυλ, καθώς και δημιουργικότητας. Η πολιτιστική επανάσταση που ενέπνευσε την δεκαετία του ’60 συνέχισε να επηρεάζει την ποπ κουλτούρα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του ’70 και του ’80 – μια εποχή που ο κ. Tommy Hilfiger επισκέφθηκε το Εργοστάσιο και συναντήθηκε με τον ίδιο τον Warhol.

«Το Tommy Factory δεν είναι ένας φυσικός χώρος, είναι ένα state of mind», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Το έντονο ενδιαφέρον του Andy για την ποπ κουλτούρα πάντα αιχμαλώτιζε την καρδιά και το πνεύμα της αμερικανικής κοινωνίας. Η ικανότητά του να συνδέεται με ό, τι ήταν πιο επίκαιρο δεν έπαψε ποτέ να με εμπνέει σε ό, τι κάνω. Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη όπου ο Andy έφερε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία μαζί, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας. Το Εργοστάσιο ήταν το κατάλληλο μέρος. Και σήμερα, εξακολουθεί να είναι η προσέγγισή του που με ωθεί να ασχοληθώ με τις cutting-edge κοινότητες δημιουργώντας νέες δημιουργικές εμπειρίες».

«Η δημιουργική ενέργεια της Νέας Υόρκης είναι μια ασταμάτητη δύναμη που συνεχίζει να συγκεντρώνει ένα εύρος ταλέντων, όπως ακριβώς έκανε στο Εργοστάσιο του o Andy Warhol», δήλωσε ο Michael Dayton Hermann του Ιδρύματος Andy Warhol. «Είναι τιμή μας που η καμπάνια του Tommy Hilfiger αποτίνει μοναδικό φόρο τιμής στον Andy Warhol και θα υποστηρίξει γενναιόδωρα τη φιλανθρωπική δραστηριότητα του Ιδρύματος Warhol».Tommy Factory Φωτογραφισμένη από τον Craig McDean στο Μπρονξ και με την στιλιστική επιμέλεια της Katie Grand, η καμπάνια του Φθινοπώρου 2022 θα βγει τον Σεπτέμβριο. Θα πυροδοτήσει μια σύγκρουση πολιτισμών, παρελθόντος και μέλλοντος, κλασικού και μοντέρνου για να επιφέρει τη μοναδική ενέργεια του Tommy Factory, με το supermodel Kate Moss και την κόρη της και μοντέλο, Lila Moss στην πρώτη γραμμή, για πρώτη φορά μαζί σε μια καμπάνια. Συμμετέχουν επίσης, ο θρυλικός ντράμερ και παραγωγός, Travis Barker, ο βραβευμένος με Grammy® καλλιτέχνης και υποψήφιος για Χρυσή Σφαίρα® και Emmy® ηθοποιός , Άντονι Ράμος, ο πολυβραβευμένος με Grammy® τραγουδοποιός και συνθέτης Jon Batiste, ο καλλιτέχνης της street pop art, ο Mr.Brainwash, ο θρύλος της drag του Wigstock, Lady Bunny, καθώς και ο tattoo artist, Steve Wiebe.

Το Tommy Factory θα ξαναζωντανέψει με την επιστροφή του brand στην Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης τον Σεπτέμβριο, σε μια γιορτή δημιουργικότητας και αυτοέκφρασης. Η βιωματική εκδήλωση θα ενισχύσει τη δύναμη του ατόμου μέσα από εγκαταστάσεις εμπνευσμένες από το 15λεπτο πνεύμα φήμης του Warhol, που επαναπροσδιορίστηκε για το σήμερα, ενώνοντας καλεσμένους και μοντέλα μέσα στον phygital χώρο.

Η εμπειρία του Tommy Factory θα πραγματοποιηθεί στις 2 π.μ. ώρα Ελλάδος στις 11 Σεπτεμβρίου στο Skyline Drive-In στο Μπρούκλιν, με συγχρονισμένο activation του Metaverse. Η πασαρέλα που θα βασιστεί στο χαρακτηριστικό και πρωτοποριακό concept της Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now”, θα μεταδοθεί ζωντανά από το Tommy Play στο Roblox και από το tommy.com.

Μπορείτε να λάβετε μέρος στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας (@TommyHilfiger).

Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ:
Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.gr

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Tommy Hilfiger
Η TOMMY HILFIGER είναι από τα κορυφαία designer lifestyle brands στον κόσμο. Είναι διεθνώς αναγνωρισμένη για τον εορτασμό του classic American cool στιλ με ένα preppy twist, ενώ ανανεώνει και εμπνέει τους καταναλωτές από το 1985. Μέχρι και σήμερα δημιουργεί εμβληματικό στυλ, το οποίο ζωντανεύει όταν συναντάται το κλασικό και το νέο, μαζί με ανθρώπους που διαμορφώνουν την κουλτούρα σε όλο τον κόσμο.

Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές TOMMY HILFIGER και TOMMY JEANS.

Ως η βασική συλλογή, η TOMMY HILFIGER αναγνωρίζεται παγκοσμίως για το γεγονός ότι εντάσσει το κλασικό αμερικανικό cool πνεύμα στην καρδιά της μάρκας. Η συλλογή προσφέρει μια ευρεία επιλογή σχεδίων σε περισσότερες από 25 κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένου ανδρικού, γυναικείου και παιδικού sportswear ρουχισμού (casual clothing), υποδημάτων και αξεσουάρ. Η σειρά TOMMY JEANS εμπνέεται από τα American denim classics με μια σύγχρονη και casual ματιά. Προσθέτοντας μια νεανική ενέργεια και ένα twist στην κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER, οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές TOMMY JEANS επικεντρώνονται στο premium denim.

Σχετικά με το Ίδρυμα Άντι Γουόρχολ για τις Εικαστικές Τέχνες, Inc.
Ως ο κατεξοχήν Αμερικανός καλλιτέχνης του 20ού αιώνα, ο Andy Warhol προκάλεσε τον κόσμο να δει την τέχνη διαφορετικά. Από την ίδρυσή του το 1987, σύμφωνα με τη διαθήκη του Warhol, το Ίδρυμα Andy Warhol έχει καθιερωθεί μεταξύ των κορυφαίων χρηματοδότων της σύγχρονης τέχνης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το Ίδρυμα έχει διανείμει περισσότερα από 250.000.000 δολάρια σε χρηματικές επιχορηγήσεις που υποστηρίζουν τη δημιουργία, την παρουσίαση και την τεκμηρίωση των σύγχρονων εικαστικών τεχνών, ιδιαίτερα έργων που είναι πειραματικά, υπο-αναγνωρισμένα ή προκλητικά. Οι συνεχιζόμενες προσπάθειες του Ιδρύματος να προστατεύσει και να ενισχύσει τη δημιουργική κληρονομιά του ιδρυτή του διασφαλίζουν ότι το εφευρετικό, ανοιχτόμυαλο πνεύμα του Warhol θα έχει βαθύ αντίκτυπο στις εικαστικές τέχνες για τις επόμενες γενιές. Τα έσοδα που λαμβάνει το Ίδρυμα από προγράμματα αδειοδότησης όπως αυτό συμβάλλουν στο κληροδότημα του Ιδρύματος από το οποίο διανέμονται αυτές οι επιχορηγήσεις. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.warholfoundation.org.