To Facebook αλλάζει ξανά

16/03/2013
antivirus magazine διαφήμιση

Το νέο timeline έρχεται.

Ένα είναι το σίγουρο: μπορεί πολλές φορές να σπαζόμαστε με τις αλλαγές του Facebook, πάντως δεν προλαβαίνουμε ποτέ να βαρεθούμε. Πάνω που είχαμε συμφιλιωθεί με το timeline, έρχονται ξανά νέες αλλαγές.

Η Ν. Ζηλανδία είναι η πρώτη χώρα που υποδέχεται το νέο βελτιωμένο και απλούστερο σχεδιασμό στο Timeline, το οποίο θυμίζει κάτι από την παλιά του διάταξη. Πλέον τα posts που δημοσιεύουμε εμείς και οι φίλοι μας είναι ταξινομημένα κατακόρυφα στο Timeline, το ένα κάτω από το άλλο. Παρόλο που εξακολουθούν να υπάρχουν δύο στήλες, η δεξιά είναι μικρή και λειτουργεί ως δευτερεύουσα, φιλοξενώντας την πρόσφατη δραστηριότητά μας, τη λίστα των φίλων μας και τα παιχνίδια που παίξαμε πρόσφατα.

Το About του κοινωνικού δικτύου (φίλοι, φωτογραφίες, χάρτες, likes κ.λπ.) δεν εμφανίζονται πλέον ως thumbnails, αλλά σαν μια οριζόντια λίστα/χάρακας με κατηγορίες.

Το Facebook δήλωσε ότι με την επανασχεδιασμένη εμφάνιση, οι σελίδες μας μπορούν να προσαρμοστούν περισσότερο με τα ενδιαφέροντά μας, καθώς μπορούμε να προσθέσουμε μουσική, ταινίες, βιβλία και άλλα πράγματα που μας αρέσουν με τη μορφή εφαρμογών, τοποθετώντας τα δίπλα στη λίστα των φίλων μας και των φωτογραφιών μας.

Φυσικά όλες αυτές οι αλλαγές δεν αποσκοπούν μόνο στο να έχει ο χρήστης ένα πιο λειτουργικό προφίλ, αλλά και στο κέρδος. Ο τρόπος που τοποθετούνται και αλληλεπιδρούν οι διαφημίσεις με τα ενδιαφέροντα του χρήστη αλλάζει επίσης.

Από το νέο Timeline φαίνεται να απουσιάζει τελείως το Relationship Status. Να υποθέσουμε για λιγότερους καβγάδες;

απο την: ΛΕΝΑ ΛΥΔΑΚΗ / doctv.gr




Δες και αυτό!