Το αστέρι του «House of the Dragon», Έμμα Ντ’Άρσι, μίλησε για τη σημασία της συμμετοχής του ως non-binary άτομο σε μια μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία.
Το Ντ’ Άρσι υποδύεται τη Ραενίρα Ταργκάριεν στο prequel του «Game of Thrones», ενώ στο παρελθόν έχει μιλήσει για την άνεση που νιώθει να υποδύεται μια γυναίκα παρά τη non-binary ταυτότητά του.
Σε μια νέα συνέντευξη με αφορμή την έναρξη της δεύτερης σεζόν του επιτυχημένου spin-off του HBO, το ηθοποιό προβληματίστηκε για την προώθηση της non-binary κοινότητας μέσω της εκπροσώπησής του στην οθόνη.
«Το να είσαι ένα άτομο που δεν συμμορφώνεται με το φύλο στην οθόνη μοιάζει με πραγματικό προνόμιο, επειδή όταν ήμουν νεότερο, πίστευα ότι αν μπορούσα να παίξω, θα ήταν κάτι αρκετά ξεχωριστό από την ταυτότητά μου και ίσως [να έπρεπε να] παραμείνουν ξεχωριστά», δήλωσε στους Gay Times.
«Δεν ήξερα αν θα ήταν δυνατόν αυτά να επικαλύπτονται και να συνομιλούν μεταξύ τους».
Το Ντ’Άρσι αποκάλυψε επίσης ότι ήταν «μοναχικό» κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της δεύτερης σεζόν, αφού είχε αποχωριστεί πολλούς από τους φίλους και συμπρωταγωνιστές του. Στη δεύτερη σεζόν οι χαρακτήρες χωρίζουν τους δρόμους τους, πράγμα που σημαίνει ότι τα μέλη του καστ δεν είχαν σκηνές μαζί, καθώς συνέχιζαν τις ατομικές τους ιστορίες.
Το non-binary είδωλο φέρεται να ήρθε κοντά με τα μέλη του καστ κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της πρώτης σεζόν, συμπεριλαμβανομένου του Ματ Σμιθ, ο οποίος υποδύεται τον πρίγκιπα Ντέιμον Ταργκάριεν, και της Ολίβια Κουκ, η οποία υποδύεται τη χήρα βασίλισσα Αλίσεντ Χάιταουερ.
Στην πρεμιέρα της σειράς στη Νέα Υόρκη στις 10 Ιουνίου, το Ντ’Άρσι δήλωσε στο The Hollywood Reporter ότι τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν χωρίς τον Σμιθ και την Κουκ ήταν «κάπως μοναχικά».
Ωστόσο, το ίδιο διευκρίνισε: «Υπάρχουν τόσοι πολλοί όμορφοι ηθοποιοί στη σειρά, είναι ένα πράγμα που μεταλλάσσεται συνεχώς.
«Σίγουρα, νομίζω ότι αυτό θα κάνει την ενεργή τηλεθέαση κάπως πιο συναρπαστική, επειδή υπάρχουν τόσα πολλά μέρη της σειράς που δεν είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω ακόμα. Έτσι θα παρακολουθήσω ως ένα είδος καθαρού θαυμαστή, αυτά τα άλλα αφηγηματικά σκέλη».