Σύμφωνα με πληροφορίες, το Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αθήνας απέκλεισε το Μωβ από τη φετινή διοργάνωση, μετά από πληθώρα τρανσφοβικών άρθρων και τοποθετήσεων. Υπενθυμίζεται
Το Πανελλαδικό Σωματείο Γυναικείων Δικαιωμάτων “Το Μωβ” υπέβαλε σήμερα καταγγελία στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (Ε.Σ.Ρ.) για την εκπομπή του Star Channel TV
Το μη-κερδοσκοπικό σωματείο και Διεθνής οργανισμός «Κόσμος χωρίς Πολέμους & Βία» σε συνεργασία με την φεμινιστική συλλογικότητα «το Μωβ», την Κίνηση Εθελοντών