Η συντηρητική χριστιανική ομάδα «One Million Moms» (OMM), γνωστή για τις αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ απόψεις της, είναι τώρα εξοργισμένη με τη διαφήμιση της μεσιτικής εταιρίας «Zillow», στην οποία φαίνεται ένα ομόφυλο ζευγάρι να αγοράζει σπίτι.
«Για να κάνουμε οικονομία για το σπίτι μας, σταματήσαμε να πηγαίνουμε ταξίδια και να κάνουμε ακριβά δώρα ο ένας στον άλλον», λέει ένας από τους άνδρες της διαφήμισης. «Αντ’ αυτού, τα κάνουμε χειροποίητα».
Στη συνέχεια, ο σύντροφός του βγάζει από ένα κουτί ένα πλεκτό κασκόλ και εξηγεί ότι το να προκριθούν για ένα δάνειο κατοικίας ήταν πιο εύκολο από το να το πλέξουν.
Ενώ η διαφήμιση δεν έλεγε τίποτα ρητό για την ταυτότητα του ζευγαριού, η OMM κατηγόρησε τη Zillow ότι προσπαθεί να «κανονικοποιήσει την αμαρτία».
«Αυτή η διαφήμιση προωθεί τις σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου και τη ΛΟΑΤΚΙ+ ατζέντα», έγραψε η OMM στον ιστότοπό της, λέγοντας ότι η Zillow προωθεί τη «σεξουαλική διαστροφή», που περιγράφεται στη Βίβλο.
Ο ιστότοπος της OMM διαθέτει μια αίτηση που μπορούν να υπογράψουν οι υποστηρικτές της, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά τους για τη Zillow και απειλώντας να μποϊκοτάρουν την εταιρεία εάν «συνεχίσει να προβάλλει αυτό το ακατάλληλο διαφημιστικό σποτ».
«Διαφωνώ με τη ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα που επιβάλλετε στις οικογένειες με την αμφιλεγόμενη διαφήμισή σας, “DIY Home Loan”, στην οποία εμφανίζεται ένα ομόφυλο ζευγάρι», αναφέρεται στην αίτηση. «Δεν ενστερνίζομαι την κοινωνική σας ατζέντα για την προώθηση του γκέι τρόπου ζωής και τον επαναπροσδιορισμό της “οικογένειας”. Η τελευταία διαφήμισή σας με προσβάλλει, όπως και πολλούς άλλους συντηρητικούς πελάτες».
Η OMM – ένα παρακλάδι της αντί-ΛΟΑΤΚΙ+ ομάδας American Family Association – ισχυρίζεται ότι έχει συγκεντρώσει πάνω από 9.500 υπογραφές στο αίτημα, κατά τη στιγμή της δημοσίευσης.
Η OMM έχει μόνο περίπου 108.000 οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Facebook και το X, και έχει τη συνήθεια να προχωρά σε εξοργισμένες αναρτήσεις κάθε φορά που οποιαδήποτε εταιρεία οπουδήποτε αναγνωρίζει δημόσια την ύπαρξη κουήρ ατόμων.