«Η αγάπη είναι για να τη μοιράζεσαι ανεξάρτητα από φύλο, χρώμα και εμφάνιση».
Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της Lacta με θέμα τη διαφορετικότητα.
https://www.facebook.com/Lacta/videos/490724651909699/
Στο σχετικό διαφημιστικό, το οποίο παίζεται και στην τηλεόραση, η γνωστή σοκολάτα δημοσιεύσει τα αποτελέσματα μιας έρευνας(Pollfish, Ελλάδα, Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2020), αποτυπώνοντας τα ποσοστά αποδοχής στην ελληνική κοινωνία.
Σύμφωνα με αυτά:
Το 34% είναι κατά των ομόφυλων ζευγαριών
Το 20% θεωρεί τα άτομα με πολλά (σ.σ. διαφωνούμε με τον όρο “παραπανίσια”, που χρησιμοποιείται στην καμπάνια) κιλά λιγότερο ελκυστικά
Το 19% δε συμφωνεί με την ερωτική σχέση ατόμων διαφορετικής εθνικότητας
Η Lacta καλεί επίσης τον κόσμο να μοιραστεί ένα μήνυμα ή μια ιστορία που έχει να κάνει με στερεότυπα με στόχο να δημιουργήσει ένα Podcast αγάπης (#ShareTheLove).
Δεν είναι η πρώτη φορά που οι άνθρωποι πίσω από την Lacta ασχολούνται με ζητήματα διαφορετικότητας. Αντίστοιχες ενέργειες έγιναν και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
https://avmag.gr/118612/to-neo-tileoptiko-spot-tis-lacta-de-fovithike-ton-omofylo-erota/
Τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια στη νέα καμπάνια της Lacta #ActForLove