Πλήθος παραπόνων δέχθηκαν οι ρωσικές αρχές, με αφορμή τη διαφημιστική καμπάνια του νέου αρώματος του Calvin Klein (ck2) που απεικονίζει gay ζευγάρια.
Συγκεκριμένα, περισσότερες από 29 αναφορές σημείωθηκαν την περασμένη εβδομάδα στην περιοχή Arkhangelsk, υποστηρίζοντας ότι το σχετικό βίντεο στο YouTube περιέχει “στοιχεία προπαγάνδας της ομοφυλοφιλίας και της παιδοφιλίας”.
Παράλληλα δηλώνουν, ότι η διαφήμιση αντιτίθεται στον νόμο περι “gay προπαγάνδας”, ο οποίος βρίσκεται σε εφαρμογή από τον Ιούνιο του 2013.
Το σλόγκαν πάντως της ck2 είναι “ένα νέο άρωμα για τους δύο μας” και περιλαμβάνει ομόφυλα ζευγάρια σε ρομαντική διάθεση.