Pantene: Δύο μαμάδες και μία τρανς κόρη στη νέα διαφήμιση

23/03/2021
από
Pantene, τρανς

Ένα νέο διαφημιστικό για το σαμπουάν Pantene, με επίκεντρο ένα νεαρό τρανς κορίτσι και τις δύο μητέρες της, σίγουρα δεν είναι το είδος «όχι πια δάκρυα». Η συγκινητική διαφήμιση της Sawyer και των δύο κουήρ μητέρων της, Ashey και Ellie, εξηγεί τη σημασία των μαλλιών στην επιβεβαίωση του φύλου ενός νεαρού κοριτσιού.

Pantene

Η διαφήμιση ανοίγει με τη μαμά Ashley να βοηθά τη Sawyer να βουρτσίσει τα μαλλιά της. «Η Sawyer είναι μια παλιά ψυχή», αφηγείται η Ashley κατά τη διάρκεια της ήσυχης, συγκινητικής στιγμής με την κόρη της. «Είναι το ατρόμητο και δημιουργικό μας παιδάκι. Η Sawyer τυχαίνει, επίσης, να είναι τρανς κορίτσι.»

Η Ashley συνεχίζει να εξηγεί ότι μόλις η Sawyer έκανε coming out σε κείνη και την Ellie, ένα από τα πρώτα πράγματα που ήθελε να κάνει ήταν να μακρύνει τα μαλλιά της ως έκφραση και επιβεβαίωση του φύλου της.

«Ήταν πάντα σούπερ δημιουργική με το φύλο της και τα μαλλιά ήταν μεγάλο μέρος της μετάβασής της», εξηγεί η μαμά. «Μόλις μας είπε ότι προσδιορίζεται ως κορίτσι, ήθελε αμέσως να μακρύνει τα μαλλιά της».

«Με έκανε να νιώθω καλά και με αυτοπεποίθηση», λέει η Sawyer. «Και έκανε το εσωτερικό μου να ταιριάζει με το εξωτερικό μου.»

Εξηγώντας ότι η Sawyer «ήξερε ποια ήταν από τόσο μικρή ηλικία», η Ashley λέει πως ενθαρρύνει πάντα την κόρη της να «μην κρύψει ποτέ ποια είναι, να είναι πάντα η εαυτή της, ποτέ να μη φοβάται να βγει μπροστά και να υπάρξει ως το πρόσωπο που είναι». Και προφανώς αυτό σημαίνει τη χρήση σαμπουάν Pantene και άλλων προϊόντων μαλλιών για να διασφαλιστεί ότι τα μακριά και όμορφα μαλλιά των νέων τρανς κοριτσιών φαίνονται τέλεια και είναι μεταξένια απαλά.

«Το οικογενειακό σύνθημά μας είναι, «Όλες/οι αγαπούν όλες/ους ανεξάρτητα από το ποια διαδρομή ακολουθούν», καταλήγει η Sawyer. «Σημαίνει ότι μπορώ να είμαι αυτή που είμαι ανεξάρτητα από οτιδήποτε. Δεν έχει σημασία, γιατί όλες/οι με αγαπούν. Η συμβουλή μου είναι να είσαι ο εαυτός σου και μην αφήσεις κανέναν να σου πει ποιος είσαι.»

«Τα μαλλιά είναι μεγάλο μέρος της ταυτότητάς μας», γράφει η Pantene σε ένα tweet με το διαφημιστικό. «Και για τα νεαρά ΛΟΑΤΚ+ όπως η Sawyer, τα οποία επιλέγουν να εκφραστούν, το στυλ τους και τη δημιουργικότητά τους μέσω του στυλ των μαλλιών τους, μπορεί να τα βοηθήσει να αισθανθούν ορατά!»

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Pantene χρησιμοποίησε την πλατφόρμα της για να στοχεύσεις και να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο γύρω από την τρανς κοινότητα. Το 2019 η εταιρεία προϊόντων μαλλιών έβγαλε διαφημίσεις, που παρουσίαζαν τρανς και non-binary ανθρώπους, όταν συνεργάστηκε με την GLAAD για τη διαφημιστική καμπάνια «Coming Home Should Be BeautifuLGBTQ».

Δείτε το

https://www.youtube.com/watch?v=JFSVbBW5Cg4




Δες και αυτό!