Ο Tom Hollander για τους γκέι ρόλους και τη σεξουαλική του ταυτότητα

31/01/2024
από

Όλα αγαπήσαμε τον Tom Hollander ως τον επικίνδυνο γκέι παραθεριστή στο The White Lotus, και θα τον αγαπήσουμε και ως τον διάσημο επίσης γκέι συγγραφέα Truman Capote στο επερχόμενο Feud: Capote vs The Swans. Τώρα, ο ηθοποιός αποκαλύπτει τι σημαίνει για εκίνον να αναλαμβάνει έναν γκέι ρόλο.

Σε ερώτηση για τη σημασία να παίζουν κουήρ ηθοποιοί κουήρ ρόλους, ο Hollander ανέφερε ότι εκείνος το έχει κάνει πολλές φορές.

«Ο κόσμος μου ζητάει συνέχεια να το κάνω, επειδή από ό,τι φαίνεται όταν παίζω αυτούς τους χαρακτήρες, είναι πιστευτό. Και κατά κάποιο τρόπο, εκεί αρχίζει και τελειώνει η δουλειά μου», είπε.

«Αν οι άνθρωποι δεν πιστεύουν τον ρόλο σου όταν σε βλέπουν, δεν θα δουλέψει. Για κάποιο λόγο, αυτό που είμαι ως άνθρωπος μου επιτρέπει να παρουσιάζομαι ως γκέι άτομο. Πάντα το έκανα».

Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος διευκρίνισε αν το εννοεί για την προσωπική του ζωή.

«Ως άτομο; Ναι», απάντησε. «Η δική μου σεξουαλικότητα είναι αρκετά φιλελεύθερη ώστε να έχει συμπεριλάβει πολλές διαφορετικές εμπειρίες, οι οποίες δεν αφορούν κανένα».

«Σίγουρα δεν έχω βιώσει αυτά που αναγκάστηκαν να βιώσουν οι γκέι άνδρες. Δεν έχω ζήσει αυτήν τη δυσκολία. Δεν χρειάστηκε να ζήσω στις σκιές και να βρίσκομαι υπό την απειλή ότι θα πάω φυλακή επειδή εξέφρασα τη σεξουαλικότητά μου», συνέχισε.

«Ως ηθοποιός, πρέπει να μπορείς να φανταστείς κάτι και να το κάνεις με σοβαρότητα, να το προσεγγίσεις σοβαρά και με αληθοφάνεια, και στη συνέχεια να βάλεις τον εαυτό σου σε αυτά τα παπούτσια. Αυτό είναι το ζητούμενο. Θέλω να πω, αυτό ισχύει για να παίξεις οποιονδήποτε ρόλο. Σπάνια παίζεις τον εαυτό σου. Πάντα προσποιείσαι ότι είσαι κάτι που δεν είσαι. Αυτό είναι η σημασία του να είσαι ηθοποιό».

Ο Hollander πρόσθεσε επίσης ότι είναι σημαντικό για τους ηθοποιούς που παραδοσιακά έχουν περιθωριοποιηθεί στη βιομηχανία, να έχουν την ευκαιρία να παίζουν μεγάλους και σημαντικούς ρόλους, αλλά δεν πιστεύει ότι πρέπει να θυσιάσουμε «τη κάπως βασική θεμελιώδη αρχή των ηθοποιών να μπορούν να παίξουν πράγματα που δεν είναι οι ίδιοι».

«Αν το σώμα ενός ηθοποιού είναι ο καμβάς του, το σώμα μου είναι το εργαλείο μου – ο ζωγράφος χρησιμοποιεί τον καμβά, ο ηθοποιός χρησιμοποιεί το ίδιο του το σώμα – τότε με αυτόν τον ορισμό της υποκριτικής, πρέπει να υπάρχει η πιθανότητα μεταμόρφωσης», είπε.




Δες και αυτό!