Με ένα νέο μακροσκελές κείμενο (σ.σ. αφιέρωμα, όπως το χαρακτηρίζει) ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιος, “αισθάνεται την ανάγκη” να σχολιάσει τα όσα ειπώθηκαν στην “πολύκροτη δίκη της 15ης Μαρτίου”.
Εμείς παραθέτουμε ολόκληρο το κείμενο (προς δική σας τέρψιν), επισημαίνοντας μόνο αυτή τη φράση: “Καταγγέλλουμε, λοιπόν, την άνομη και παράνομη συμπεριφορά σας, διά της οποίας προσπασθήσατε να παρασύρετε το Δικαστήριο! Ευτυχώς για μια ακόμη φορά η Δικαιοσύνη στάθηκε στο ύψος της! ”
ΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΚΡΟΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ 15ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 – ΜΕΡΟΣ 2ο
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
________ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ,
- Δεν γνωρίζετε να διαβάζετε κείμενα στα ελληνικά;
- Μήπως εσκεμμένως αποσιωπάτε πραγματικά γεγονότα, ώστε να δημιουργείτε εσφαλμένες εντυπώσεις;
- Μήπως ηθελημένως διαστρεβλώνετε τα πράγματα, μόνο και μόνο για να επιτύχετε τα σχέδιά σας;
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΜΕΡΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΤΗΣ 15ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018
1. Ο πρώτος μάρτυρας αναγνώρισε, ότι πολύ προ του ημετέρου δημοσιεύματος είχε προπηλακισθή! Άρα ωμολόγησε, ότι το γενικό αίσθημα της Κοινωνίας δεν αποδέχεται το «κουσούρι» της ομοφυλοφιλίας!
2. Ο δεύτερος μάρτυρας κατηγορίας παραδέχθηκε, ότι δεν εκκλησιάζεται! Άρα δεν έχει κάποια σχέση με την Ορθόδοξο Εκκλησία! Ωμολόγησε: «Στην Εκκλησία πηγαίνω μόνο στην Ανάσταση, οπότε και μένω απ’ έξω»! Γιατί, λοιπόν, ενοχλήθηκε; Τά λόγια μας δεν αναφέρονταν προς αυτόν. Εμείς διδάσκουμε, ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ και συγχρόνως ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ! Αυτή είναι η διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Εάν, λοιπόν, δεν ανήκεις στα Μέλη της Εκκλησίας του Χριστού, μπορείς να ζήσεις όπως θέλεις! Εάν, πάλι, στην Εκκλησία έρχεσαι ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και μάλιστα ΜΕΝΕΙΣ ΑΠ’ ΄ΕΞΩ, τότε είσαι ένας τουρίστας! ΔΕΝ είσαι χριστιανός! Πλήν όμως ο λόγος του Επισκόπου απευθύνεται στα Μέλη της Εκκλησίας, όχι στους ΑΠ’ ΕΞΩ, όχι στους ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ!
3. Ο τρίτος μάρτυρας είπε τα εξής καταπληκτικά: «Δεν με ενδιαφέρει τι γράφει η Γραφή»! Άρα και αυτός αφού δεν ανήκει στο Σώμα της Εκκλησίας, δεν έχει το δικαίωμα να διαμαρτύρεται.
4. Ο πέμπτος μάρτυρας διετύπωσε την άποψη, ότι τό δημοσίευμά μας «αυξάνει τήν αντιπάθεια της Κοινωνίας»! Δηλ. επιβεβαίωσε το λόγια του πρώτου μάρτυρα. Ομολογούν, λοιπόν, ότι η Ελληνική Κοινωνία εξ ορισμού απορρίπτει τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις! Συνεπώς η αντιπάθεια του Κοινωνικού συνόλου πρός τους Gays υπάρχει! Δεν την εδημιουργήσαμε εμείς!
5. Ο έκτος μάρτυρας αποδείχθηκε αγράμματος! Αυτός, όπως το ετονίσαμε από την αρχή, ωμίλησε για «τους πολίτες και τις πολίτριες»! Συνεπώς δεν γνωρίζει την ελληνική γλώσσα! Άρα μπορούμε να του απευθύνουμε τό γνωστό ερώτημα: καλέ μου«γινώσκεις, ά αναγινώσκεις;» (Πράξεις, 8, 30). Αυτός, λοιπόν, έχει, λοιπόν, το ακαταλόγιστο!
6. Τέλος, ας έλθουμε στον τελευταίο μάρτυρα, τον Καθηγητή του Πανεπιστημίου κ. Νικ. Αλιβιζάτο. Πρώτη φορά άκουσα από το στόμα Πανεπιστημιακού Διδασκάλου, ότι η γλώσσα, την οποία χρησιμοποιώ, είναι η γλώσσα των Ναζί! Άρα ο άνθρωπος αυτός ΟΜΟΛΟΓΕΙ, ότιείναι πολύ οικείος με τους Ναζί! Μπράβο του! Άρα η αγωγή του και η εκπαίδευσή του είναι Ναζιστική! Οπότε άν αμφότεροι μιλάμε την ίδια γλώσσα, «ένοχος, ένοχον ου ποιεί»! Εξ άλλου, ως φαίνεται, γνωρίζει βέβαια απταίστως την γλώσσα των Ναζί, αλλά καθώς αποδείχθηκε ήδη, δυστυχώς, αγνοεί τη μητρική του γλώσσα, δηλ. την ένδοξο ελληνική γλώσσα! Τι κρίμα! Στον Ψαλμό ΡΓ’ ή 103 διαβάζουμε: «Εκλείποιεν αμαρτωλοί από της γης και άνομοι, ώστε μη υπάρχειν αυτούς»! Ας ευρεθεί, λοιπόν, κάποιος να του εξηγήσει, ότι η γλώσσα του υπό κατηγορίαν Επισκόπου είναι η γλώσσα της Αγίας Γραφής! Και ΟΧΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ!
Πολύ άστοχα επίσης ο ταλαίπωρος αυτός άνθρωπος, ο και «Καθηγητής», αναφερόμενος στη φράση μας «μαυρίστε τους», ηθέλησε να την συνδυάσει με την έννοια του ξυλοφορτώματος και όχι με την πραγματική της έννοια, δηλ. έννοια της ψήφου μας σε εκλογικές αναμετρήσεις! Εκεί, όποιον δεν θέλεις να ψηφίσεις, απλώς «τον μαυρίζεις!» Πρώτη φορά έζησα μια τόσο μεγάλη διαστρέβλωση των πραγμάτων και μάλιστα από Πανεπιστημιακό Διδάσκαλο! Ηθελημένα και από σκοπιμότητα ορμώμενος, εμφανίζεται να αγνοεί την λαϊκή έκφραση «μαυρίστε τον στο ξύλο», οσάκις αναφερόμεθα σε βιαιοπραγία εναντίον κάποιου συνανθρώπου μας! Ενώ το σχήμα«ΜΑΥΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ» αναφέρεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ και ΜΟΝΟΝ στην διαδικασία κάποιας ψηφοφορίας! Δυστυχώς ο κ. Καθηγητής εξέθεσε τον εαυτό του ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ! Του απευθύνω τα συλλυπήτηριά μου!
Αγαπητοί μου,
______Με τέτοιες στρεβλώσεις, αποσιωπήσεις, διαστροφές του λόγου κλπ. προσπαθήσατε να μας καταδικάσετε! Αρα ΗΘΙΚΑ και υπό την στενή και υπό την ευρεία έννοια του λόγου είσθε σε λάθος πορεία!
__________Τελικά το μεγάλο χαστούκι σας το έδωσε η Απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης, όπου ως κατηγηρούμενος, για το ίδιο αδίκημα δικάσθηκε, ο Υπουργός κ. Πάνος Καμμένος και ο οποίος, τελικά, κηρύχηκε αθώος! «Την απαλλαγή του κ. Πάνου Καμμένου ζήτησε και η Εισαγγελέας της έδρας….., η οποία στην αγόρευσή της επισήμανε, ότι η επίμαχη φράση«να τον λιντσάρουν» έγινε «καθ’ υπερβολήν» και είχε «μεταφορική καί όχι κυριολεκτική έννοια»! (βλ. Documento 20/03/2018).
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΒΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΑΣ;
________Στη συνέχεια θα αναφερθώ σε μερικά πραγματικά περιστατικά.
________Μέσα από τις γραμμές του ιστολογίου 10% (www.10percent.gr) προσκαλέσατε τους φίλους σας να έλθουν στο Αίγιο και να σας συμπαρασταθούν στη Δίκη.
«Μπορείς να έρθεις με δικό σου μέσο ή δήλωσε συμμετοχή στην ημερήσια εκδρομή που θα οργανώσουμε στο Αίγιο για τους σκοπούς της δίκης. Αν ενδιαφέρεσαι να έρθεις μαζί μας στο Αίγιο στις 15 Μαρτίου, παρακαλούμε στείλε ημέιλ στο [email protected] ή [email protected] για να δούμε πόσες/οι θα είμαστε και άρα να δούμε και το όποιο κόστος».
- Έσπασαν τζάμια στο Δικαστικό Μέγαρο!
- Απείλησαν τη ζωή κάποιων από τους προσερχομένους!
- Έκαμαν παρέλαση μέσα στην πόλη!
- Κατέβασαν την Ελληνική Σημαία και στη θέση της ανύψωσαν τη δική σας ομοφυλοφιλική σημαία!
- Έγραψαν υβριστικά συνθήματα στους τοίχους ή και σε πλακάκια!
- Εβεβήλωσνα τον Μητροπολιτικό Ναό του Αιγίου!
- Με πολλούς τρόπους έδειξαν καί απέδειξαν την ανατρεπτική συμπεριφορά τους!
________ΤΕΛΙΚΑ σας ερωτώ: Εάν υποθέσουμε ότι τό «φτύστε τους» αναφερόταν σε ομοφυλοφίλους και όχι στους Πολιτικούς, τι είναι πιό βαρύ; Η δική μας μια λέξη ή η δική σας καταστροφική συμπεριφορά;