Κυκλοφόρησαν οι πρώτες εικόνες του ιστορικού κουήρ δράματος «The History of Sound», με πρωταγωνιστές τους Josh O’Connor και Paul Mescal.
Τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που δημοσιεύθηκαν από το Vanity Fair, δείχνουν τους δύο ηθοποιούς με τα κατάλληλα για την εποχή ρούχα τους.
Σε ένα από αυτά ο Mescal επιπλέει σε μια πισίνα, σε άλλο ο O’Connor καπνίζει τσιγάρο και σε ένα τρίτο το ζευγάρι γελάει μαζί δίπλα σε ένα πιάνο.
Σε σκηνοθεσία του Oliver Hermanus, η ταινία ακολουθεί τους δύο που εμπλέκονται σε ένα τρυφερό ειδύλλιο, ενώ σπουδάζουν σε ένα μουσικό ωδείο στη Νέα Αγγλία μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και ξεκινούν ένα πρόγραμμα για να καταγράψουν τις ζωές, τα τραγούδια και τις ιστορίες των συμπατριωτών τους κατά τη διάρκεια του πολέμου.
Το ζευγάρι συναντιέται για πρώτη φορά σε ένα πιάνο μπαρ, όπου ο Lionel (τον οποίο υποδύεται ο Mescal) ακούει τον David (O’Connor) να τραγουδά ένα τραγούδι από τα νιάτα του Lionel και ξεμυαλίζεται αμέσως.
Πρόκειται για διασκευή του βραβευμένου με Πούλιτζερ ομώνυμου διηγήματος του Ben Shattuck.
Η ταινία πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών του 2025 και λέγεται ότι «έχει αναπάντεχες, μερικές φορές τραγικές ανατροπές στην πλοκή και καταδεικνύει μια αβίαστη, απτά γλυκιά σύνδεση μεταξύ δύο χαρακτήρων».
Οι Mescal και O’Connor, λίγο μετά της εμφάνισή τους στις επιτυχημένες ταινίες «All of us Strangers» και «Challengers», πλαισιώνονται στην ταινία από τους/τις Molly Price, Raphael Sbarge, Hadley Robinson, Emma Canning, Briana Middleton, Gary Raymond, Alison Bartlett και Michael Schantz.
Ο Hermanus δήλωσε στο Vanity Fair: «Είμαι γκέι. Θα ήθελα πολύ να πάω στον κινηματογράφο και να παρακολουθήσω μια ταινία για μια ομόφυλη σχέση που ίσως με κάνει να κλαίω, αλλά νιώθω επίσης ότι με γεμίζει. Ένα μεγάλο μέρος του κουήρ κινηματογράφου -και έχω κάνει κουήρ κινηματογράφο όπως αυτό- έχει να κάνει με τους αγώνες».
«Για μένα, έχει να κάνει με το να είναι προσιτό σε όλους. Δεν πρόκειται να κάνουμε μια ταινία για τους προβληματισμούς γύρω από τη σχέση τους ή της σεξουαλικότητάς τους», εξήγησε.
Ο Mescal δήλωσε ότι η ταινία «έχει σίγουρα ρομαντικές στιγμές μέσα της», αλλά «αφορά βασικά τη ζωή του Lionel».
«Υπάρχει ένα είδος πραγματικής αίσθησης της συντροφικότητας και της χαράς και της απώλειας που συνεπάγεται η παρουσία και η απουσία αυτής της συντροφικότητας. Δεν έχει να κάνει μόνο με το σεξ και την ένταση του να ερωτεύεσαι. Είναι βαθύτερο από αυτό», πρόσθεσε ο Mescal.