Το Stonewall δημοσιοποίησε μία σημαντική έρευνα για τη ζωή των LGBT μαθητών ηλικίας 11-19 στα σχολεία της Αγγλίας. Έχει γίνει πρόοδος , αλλά είναι πολλά ακόμη αυτά που πρέπει να γίνουν.
- 1 στις 5 LGB μαθήτριες και μαθητές στην Μεγάλη Βρετανία και το 45% των τρανς μαθητριών/ών, έχουν κάνει απόπειρα αυτοκτονίας.
- Η πλειοψηφία των LGBTI μαθητών στη Μεγάλη Βρετανία έχει αυτοτραυματιστεί, ενώ ένα σοκαριστικά μεγάλο ποσοστό έχει επιχειρήσει να αυτοκτονήσει.
- Περισσότεροι από 4 στις 5 τρανς νεαρές μαθήτριες και μαθητές (84%) έχουν αυτοτραυματιστεί.
- 3 στα 5 LGB άτομα ηλικίας 11-19 έχουν αυτοτραυματιστεί.
Η αναφορά του Stonewall για τα σχολεία καλεί τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τους πολιτικούς να κάνουν κάτι.
- Όσα άτομα έχουν υποστεί bulling είναι πιο πιθανό να έχουν τραυματίσει τον εαυτό τους σε σύγκριση με εκείνα τα άτομα που δεν έχουν υποστεί bulling, με ποσοστά 75% και 58% αντίστοιχα.
- Όσες μαθήτριες και μαθητές είναι θρησκευόμενες είναι πιο πιθανό να αυτοκτονήσουν από εκείνες που δεν είναι πιστές, με ποσοστά 30% και 25% αντίστοιχα.
- Το 52% των LGBTI μαθητών ακούν καθημερινά να χρησιμοποιείται ομοφοβικός λόγος στον σχολικό χώρο.
- Ακόμη, στην αναφορά αποκαλύπτεται ότι το 86% των μαθητριών και μαθητών σε συχνή βάση ακούν εκφράσεις όπως “αυτό είναι πολύ gay” ή “είσαι πολύ gay” .
Η αντι-LGBTI χρήση της γλώσσας και το bulling έχουν μειωθεί στα σχολεία της χώρας από το 2013, αλλά οι μαθητές ακόμη έρχονται αντιμέτωποι με το μίσος και τις διακρίσεις.
- 1 στις 10 τρανς μαθήτριες και μαθητές έχουν απειληθεί με θάνατο στο σχολείο τους, ενώ 2 στις 5 LGBTI αντιμετωπίζουν αντι-LGBTI κακοποίηση στο διαδίκτυο.
Στα θετικά είναι ότι 7 στις 10 LGBTI μαθήτριες και μαθητές αναφέρουν, ότι το σχολείο τους θεωρεί λάθος το bulling στη βάση της ομοφοβίας και της αμφιφοβίας. Εδώ έχει σημειωθεί αύξηση από το 2012, που μόνο το 50% δήλωνε το ίδιο για το σχολείο του και ακόμη περισσότερο από το 2007, όπου τότε την ίδια απάντηση έδωσε μόνο το 25% των μαθητών.
Η γενική διευθύντρια του Stonewall, Ruth Hunt, αναφέρει:
“Το Stonewall εργάζεται από κοινού με την κυβέρνηση και με τα σχολεία την τελευταία δεκαετία για την καταπολέμηση του αντι-LGBT bullying και για την δημιουργία ενός συμπεριληπτικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για τα νέα παιδιά. Τα μαθητικά μας χρόνια είναι από τις περισσότερο παραγωγικές περιόδους της ζωής μας και το χρωστάμε στη νέα γενιά των LGBT μαθητών να διασφαλίσουν ότι δεν θα αντιμετωπίσουν διακρίσεις ή bulling για το ποιες/οι είναι, αλλά να τους υποστηρίξουμε για να επιτύχουν και να αναπτύξουν στον εαυτό τους.”
Ενώ οι αναφορές που έχουμε από τα σχολεία δείχνουν βελτίωση στην εμπειρία των μαθητών με πολλούς τρόπους, ακόμη χρειάζεται να δράσουμε και να αφυπνίσουμε τα σχολεία μας, την κυβέρνηση και τους πολιτικούς σε σχέση με το πόσο δρόμο έχουμε να διανύσουμε.
Οι αναφορές μας δείχνουν ότι τα σχολεία έχουν τη θέληση σταδιακά να ασχοληθούν με τα
LGBT θέματα μέσα στην τάξη. Το 40% των LGBT μαθητριών και μαθητών σήμερα αναφέρει ότι ποτέ δεν έχει διδαχθεί στο σχολείο κάτι σχετικά με τα LGBTI θέματα, υψηλό ποσοστό αν και υπάρχει βελτίωση από το 2012 που το ίδιο ποσοστό ήταν 53%.
Δείτε το σχετικό βίντεο: