Έφτασαν τα κοκτέιλ, που είναι “ουδέτερα ως προς το φύλο» για να “προστατεύουν” την εύθραυστη αρρενωπότητα των ανδρών.
Η αλυσίδα μπαρ και εστιατορίων Burger & Lobster που εδρεύει στο Λονδίνο δημιούργησε ένα φάσμα από “κοκτέιλ ουδέτερων ως προς το φύλο” , επειδή προφανώς οι άνδρες αποφεύγουν τα ποτά που θεωρούν ότι είναι “γυναικεία” .
Δείχνοντας ότι ο σεξισμός καλά κρατεί, μία έρευνα διαπίστωσε ότι ένα γλυκό ή φρουτώδες κοκτέιλ θεωρείται ότι είναι για γυναίκες, ενώ τα πιο ισχυρά, από πλευράς αλκοόλ ποτά υποτίθεται ότι είναι για άνδρες.
Η έρευνα, σε ένα πλήθος 2.000 ατόμων, διαπίστωσε ότι πάνω από το 21% των ατόμων που πίνουν στο Ηνωμένο Βασίλειο νιώθει άβολα όταν θέλει να παραγγείλει ένα κοκτέιλ, επειδή θεωρεί ότι είναι πιο κατάλληλο για κάποιο άτομο διαφορετικού φύλου από το δικό τους.
Περισσότερα από τα μισά άτομα που ρωτήθηκαν δήλωσαν ότι ορισμένα ποτά δεν πρέπει να πίνονται από άντρες, επειδή είναι πολύ “θηλυκά” λόγω χρώματος ή εξαιτίας του τρόπου που σερβίρονται.
Το 13% έχει πει για κοκτέιλ ότι είναι “πολύ κοριτσίστικο” , όπως για το Cosmopolitan, ή “πολύ ανδρικό” , όπως ένα Old Fashioned.
Αυτό οδήγησε το Burger & Lobster να ξεκινήσει ένα μενού με «κοκτέιλ ουδέτερων ως προς το φύλο» , τα οποία είναι διαφανή και χωρίς όνομα, βασισμένα στις παραδοσιακές συνταγές βέβαια των γνωστών Pina Colada, Mojito, Negroni, Margarita και Cosmopolitan.
Παρά το γεγονός ότι είναι κατασκευασμένα από χυμούς φρούτων, η ομάδα των κοκτέιλ του εργάζεται στο Burger & Lobster κατάφερε να δημιουργήσει πέντε νέα διαφανή ποτά, χρησιμοποιώντας διαδικασίες καθαρισμού, όπως φιλτράρισμα, που αφαιρούν τα σωματίδια σε υγρά, αλλά αφήνουν τη γεύση.
Ο Ben Hedley, επικεφαλής (σ.σ. σεξιστής) του μάρκετινγκ στο Burger & Lobster, δήλωσε: “Τα άχρωμα και χωρίς όνομα κοκτέιλ είναι μια συναρπαστική ιδέα, όχι μόνο για εμάς, αλλά και για τους πελάτες μας. Ελπίζουμε ότι αυτό θα ενθαρρύνει περισσότερους ανθρώπους να αισθάνονται άνετα με αυτό που πίνουν» (σ.σ. βάζοντας τα γνωστά πολύχρωμα κοκτέιλ στη ντουλάπα;)
Εκτός από το ανύπαρκτο, άχρωμο και δήθεν «ουδέτερο φύλο» , τα γυάλινα ποτήρια που χρησιμοποιούνται είναι, λέει, επίσης «ουδέτερα ως προς το φύλο» . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι, σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από τα 2/3 των ανθρώπων απωθούν ένα ποτό αν το ποτήρι στο οποίο σερβίρεται είναι “πολύ θηλυπρεπές ή πολύ αρρενωπό” για το φύλο τους.
Η νέα σειρά δοκιμάστηκε σε δύο καταστήματα του Burger & Lobster του Λονδίνου τον περασμένο μήνα και θα κυκλοφορήσει σε όλα τα εστιατόρια με το νέο έτος.