Το Υπουργείο Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου δήλωσε ότι «δεν σχεδιάζει» να τροποποιήσει τα σχολικά προγράμματα, ούτε να απαγορεύσει περιεχόμενο, που σχετίζεται με τις ΛΟΑΤΚΙ+ ταυτότητες.
Το Υπουργείο Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου απέρριψε μια αναφορά, που ζητούσε να αφαιρεθούν από τα σχολικά προγράμματα, όλα τα θέματα και το περιεχόμενο που σχετίζονται με ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα και ΛΟΑΤΚΙ+ σχέσεις.
Η εν λόγω αναφορά ξεκίνησε στις 12 Ιανουαρίου από τον Fares Rahmani, έναν Αλγερινό αξιωματούχο, που εξήγησε ότι πιστεύει πως τα παιδιά στο σχολείο δεν πρέπει να μαθαίνουν για τις ΛΟΑΤΚΙ+ ταυτότητες.
«Πιστεύουμε ότι τα παιδιά δεν πρέπει να μάθουν για αυτό σε μικρή ηλικία», δήλωσε στην αναφορά. «Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν πολλοί γονείς που δεν θέλουν τα παιδιά τους ή άλλα παιδιά να διδάσκονται για τα ΛΟΑΤΚΙ+ ζητήματα στο δημοτικό σχολείο».
Η αναφορά έχει ήδη υπογραφεί από περίπου 200.000 άτομα. Ωστόσο, στοιχεία που προέρχονται από τον ιστότοπο δείχνουν ότι ένας σημαντικός αριθμός αυτών των υπογραφών προήλθε από χώρες εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως από το Βατικανό, από την Αίγυπτο και τη Βραζιλία, παρά το γεγονός ότι ο ιστότοπος αναφέρει ρητά ότι «μόνο οι Βρετανοί πολίτες ή οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν το δικαίωμα να υπογράψουν».
Αν και αυτό μπορεί να την ακυρώσει, η αναφορά για τροποποίηση των σχολικών προγραμμάτων με την απαγόρευση όλου του ΛΟΑΤΚΙ+ περιεχομένου, έχει ήδη αποτύχει να ξεπεράσει το πρώτο της βήμα, καθώς απορρίφθηκε από την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου. Στις 30 Ιανουαρίου, το Υπουργείο Παιδείας του Ηνωμένου Βασιλείου δημοσίευσε μια δήλωση λέγοντας ότι «δεν σχεδιάζει να αλλάξει τις οδηγίες του προς τα σχολεία σχετικά με αυτό το θέμα».
Η δήλωση συνέχισε εξηγώντας ότι όλες/οι οι μαθήτριες/ητές πρέπει να διδάσκονται για μαθήματα με ΛΟΑΤΚΙ+ περιεχόμενο κατά τη διάρκεια των σχολικών τους χρόνων και ότι η κυβέρνηση ενθάρρυνε τόσο τα σχολεία της δευτεροβάθμιας όσο και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, να συμπεριλάβουν τέτοια θέματα στα προγράμματα σπουδών τους.
«Μέσα από αυτά τα μαθήματα, τα παιδιά θα διδαχθούν για τη σημασία των σχέσεων με σεβασμό και τους διαφορετικούς τύπους υγιών σχέσεων αγάπης που υπάρχουν. Αυτό μπορεί να γίνει με τρόπο που να σέβεται τις απόψεις όλων» ανέφερε η δήλωση.
Στη συνέχεια τόνισε ότι το πρόγραμμα “Relationships, Sex and Health Education (RSHE)” «έχει σχεδιαστεί για να δώσει σε μαθήτριες/τές τη γνώση που χρειάζονται για να ζήσουν μία ευτυχισμένη, ασφαλή και υγιή ζωή και να καλλιεργήσει το σεβασμό για τους άλλους ανθρώπους και για τη διαφορετικότητα».
Επιπλέον, έχει ξεκινήσει μια αντίθετη αναφορά για να πιέσει την κυβέρνηση να μην αφαιρέσει το ΛΟΑΤΚΙ+ περιεχόμενο από τα σχολικά προγράμματα του Ηνωμένου Βασιλείου και έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 87.000 υπογραφές μέσα σε λίγες μόνο ημέρες.
Αν και αυτά είναι θετικά νέα για την κουήρ νεολαία στο Ηνωμένο Βασίλειο, η τρέχουσα συντηρητική κυβέρνηση έχει ήδη δείξει ότι είναι αντίθεση με τα ΛΟΑΤΚΙ+ δικαιώματα, ειδικά με τα δικαιώματα των τρανς ατόμων. Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, σε μια άνευ προηγουμένου κίνηση, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου μπλόκαρε το νομοσχέδιο για τη Μεταρρύθμιση για την Αναγνώριση Φύλου, που ψηφίστηκε στη Σκωτία τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που θα διευκόλυνε την αναγνώριση του προτιμώμενου φύλου στα νομικά έγγραφα για τους τρανς ανθρωπους στη χώρα.